تولید عمده درب ضدسرقت چوب گردو

به منظور بالا بردن امنیت ساختمان می توان از انواع درب‌های ضدسرقت استفاده کرد. درب ضدسرقت چوب گردو یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین درب های ارائه شده به بازار فروش است که توسط چندین برند ایرانی و خارجی تولید می گردد. خوشبختانه تولیدات ایرانی این نمونه درب قابل رقابت با درب ضدسرقت خارجی می باشد. تولید عمده درب ضدسرقت چوبی توسط چندین برند معتبر و شناخته شده صورت می گیرد. کیفیت تولیدات این برندها در بازار فروش به اثبات رسیده است.

تولید عمده درب ضدسرقت چوب گردو

معرفی انواع درب ضدسرقت چوبی

معرفی انواع درب ضدسرقت چوبی همانطور که می دانید درب ضدسرقت با استفاده از متریال‌های متعددی ساخته می شود. این درب ها با استفاده از چوب، پی وی سی، هایگلاس، ام دی اف، ملامینه و اکریلیک تهیه می شوند. این متریال در واقع روکش درب و‌ ظاهر و نمای درب را تشکیل می‌دهند. درب ضدسرقت چوبی معمولا از چوب گردو یا راش تولید می گردد.

چوب گردو و راش از استحکام بالایی برخوردار بوده و در مقابل فشار و ضربه مقاوم هستند. آنچه در مورد این درب ها باید مورد توجه قرار گیرد، اسکلت و‌ چارچوب درب ضد سرقت می باشد. اسکلت این درب‌ها از جنس فولاد می باشد. فضای بین اسکلت فولادی و روکش درب با پشم شیشه نسوز پر شده تا این درب را به عایق صوتی و حرارتی مناسبی تبدیل کند.

لولاهایی که در درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می‌گیرد، قابل رؤیت و دسترسی نمی‌باشد. در این درب از چند قفل گاو‌صندوقی برای امنیت بیشتر استفاده می شود.‌ درب های ضد سرقت چوبی دارای قفل شب و چشمی در هستند. یراق آلاتی که برای این درب ها استفاده شده است از بین بهترین‌ها انتخاب می شود. همه این ویژگی ها به دوام و ماندگاری بالاتر درب چوبی ضدسرقت کمک می کند.

سفارش خرید درب ضدسرقت چوب گردو

سفارش خرید درب ضدسرقت چوب گردو درب ضدسرقت باکیفیت توسط برندهای معتبر و شناخته شده تولید می شود. بر همین اساس خرید این محصول را باید از نمایندگی های فروش برندهای برتر این محصول، انجام داد. خریداران عمده با مراجعه به نمایندگی های فروش درب چوبی ضدسرقت، این نمونه درب را به قیمت تولیدی کارخانه خریداری خواهند کرد.

طبیعی است که خرید ارزان قیمت درب ضدسرقت چوبی، تجارت پرسودی را برای آنان رقم خواهد زد. سفارش خرید درب ضدسرقت چوب گردو می تواند به صورت آنلاین و از طریق برخی فروشگاه‌های اینترنتی نیز صورت گیرد.

با مراجعه به سایت فروش این فروشگاه‌ها و مشاهده طرح های مختلف این درب، می توانید درب ضدسرقت ایده‌آل را انتخاب و سفارش دهید‌. محصول سفارشی شما در اسرع وقت به آدرس‌تان ارسال و تحویل شما داده خواهد شد. در خرید آنلاین این محصول، هزینه های حمل و نقل برای خریداران عمده کاهش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما