تولید عمده درب چوبی شیشه خور رنگی

برای ورود به هر مکانی باید از درب آن مکان اقدام کرد و به همین مناسبت درب ها در زیبایی و کشش اولیه بسیار مهم شده اند، اگر شرکت یا محل کسب شما دارای دربی زیبا باشد باعث میشود افراد از حسن سلیقه شما لذت برده و برای ورود ترغیب شوند. این مجموعه با داشتن سابقه ی درخشان در تولید و عرضه درب این بار به تولید درب چوبی شیشه خور رنگی اقدام نموده است و به صورت عمده در اندازه های مختلف این درب ها را تولید و به بازار عرضه می کند.

تولید عمده درب چوبی شیشه خور رنگی

مدل های متنوع درب چوبی شیشه خور

مدل های متنوع درب چوبی شیشه خور مدل های زیبا و متنوعی از درب های چوبی شیشه خور وجود دارد که برخی با شیشه های رنگی و در بعضی دیگر از مدل ها با شیشه های مات سفید پوشیده شده است که علاوه بر زیبایی فوق العاده برای نورگیر بودن خانه نیز مفید میباشند، شما می توانید با توجه به محیط زندگی تان و متناسب با محل مورد نظر از این درب های شیشه خور زیبا بهره ببربد.

درب های چوبی شیشه خور اغلب به عنوان درب ورودی استفاده می شوند و در مدل های یک لنگه، دو لنگه و پا چلاقی تولید می شوند که مشتری می تواند بر اساس محل مورد استفاده سایز و مدل دلخواه را سفارش دهد. این درب ها با شیشه های رنگی فضایی سنتی و دلنشین ایجاد می کنند و از لحاظ بصری آرامش بخش هستند.

یکی دیگر از موارد بسیار مهم برای استفاده از این درب ها و مراجعه به این مرکز، ضد سرقت بودن درب های این شرکت است. این مجموعه با به کار بردن آلیاژ های بسیار مقاوم در ساخت در و همچنین با به کار بردن تکنولوژی روز دنیا توانسته درب هایی ضد سرقت تولید کرده که به هیچ عنوان باز نشده و ایمنی خانه شما را چندین برابر میکند. برای بازدید از مدل های متنوع درب های چوبی شیشه خور و ساده و کارهای خاص ما را دنبال کنید.

عرضه انواع درب چوبی شیشه خور رنگی

عرضه انواع درب چوبی شیشه خور رنگی ما مفتخریم که بهترین درب های چوبی زیبا و خاص شیشه خور و انواع درب از جمله درب های ضد سرقت و لوکس را با کیفیت عالی تولید و عرضه می کنیم. این مجموعه به منظور در دست داشتن بازار کشور های همسایه به تولید انواع درب چوبی جدید پرداخته است و علاوه بر صادرات درب چوبی به اکثر نقاط دنیا، استفاده از این درب ها را با کیفیت بالا برای هموطنان گرامی نیز مهیا کرده و عزیزان میتوانند به صورت کلی و جزئی این تولیدات را با قیمت عالی تهیه و استفاده کنند. این موقعیت استثنایی را از دست ندهید و حتما از کارهای شیک و مستحکم ما دیدن فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما