تولید کنندگان درب تمام چوب اتاقی

یکی از مهم ترین قسمت های هر ساختمان که پس از بنای نهایی آن باید به آن توجه ویژه ای نمود، درب است؛ خوشبختانه این روزها نمونه های مختلفی از این محصولات را مشاهده می کنیم که توسط تولید کنندگان معتبر طراحی شده و به بازار ارائه گردیده است. یکی از بهترین نمونه های این محصولات درب تمام چوب اتاقی است که با استفاده از بهترین متریال چوب تولید شده و از کیفیت و استقامت بالایی برخوردار می باشد.

تولید کنندگان درب تمام چوب اتاقی

جدیدترین مدل های درب تمام چوب اتاقی

جدیدترین مدل های درب تمام چوب اتاقی برای تولید درب های اتاقی می توان از انواع و اقسام مواد اولیه استفاده نمود که یکی از بهترین نوع آن ها چوب است و درب هایی که تمامی قسمت های آن ها از چوب تهیه شده است، همواره توجه بسیاری از مشتریان را به خود اختصاص داده است.

در این قسمت به برخی از جدیدترین مدل های درب تمام چوب اتاقی اشاره می کنیم:

  • درب چوبی با روکش رنگ چوب: این نوع درب علاوه بر این که به صورت کامل از چوب های مقاوم و با دوام تهیه شده است، بلکه دارای پوشش زیبایی از رنگ چوب است که حالتی طبیعی و زیبا برای آن به وجود آورده است.
  • درب تمام چوب با روکش مصنوعی: این درب به سبب این که دارای روکش مصنوعی می باشد، بنابراین در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و یکی از بهترین انتخاب ها برای حمام و سرویس بهداشتی به شمار می رود.
  • درب تمام چوب با روکش پی وی سی: این درب نیز به علت این که بر روی آن روکش قدرتمندی از جنس پی وی سی وجود دارد، یکی از بهترین انتخاب ها برای قسمت هایی می باشد که در آنجا رطوبت بیشتری وجود دارد. البته این درب برای محیط هایی که در نزدیکی ساحل دریا قرار دارند نیز مناسب است.

معرفی تولید کنندگان درب تمام چوب اتاقی

معرفی تولید کنندگان درب تمام چوب اتاقی در کشورمان ایران مراکز تولید کننده معتبری وجود دارند که سال هاست در زمینه تولید انواع درب چوبی ورودی و اتاقی به فعالیت مشغول بوده و بهترین و زیباترین نمونه های این محصولات که دارای طرح های سنتی و مدرن هستند را به مشتریان خویش تقدیم می نمایند.

برای تولید این درب ها از چوب های بسیار مقاوم مانند چوب راش، چوب روس و چوب گردو استفاده شده است که به سبب دارا بودن روکش های مرغوب، در برابر عواملی مانند رطوبت، حرارت، فشار و سایش دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند.

لازم به ذکر است که قیمت درب تمام چوب در بازار کشورمان به موارد مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به کیفیت چوب اولیه به کار رفته در آن، نوع روکشی که بر روی آن قرار گرفته است، یراق آلات و ابزارهایی که به آن متصل شده و همچنین طراحی درب اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما