خرید درب اتاقی لوکس مستقیم از تولیدی

درب اتاق به مانند درب ورودی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید در هنگام تهیه مورد توجه خریداران قرار بگیرد. این محصول همانطور که اطلاع دارید سالانه در جنس و طرح های بسیار متفاوتی تولید و به بازار فروش عرضه می گردد. جنس چوبی این محصول از دیرباز مورد استقبال خریداران قرار گرفته و مورد نصب بیشتر مراکز مسکونی و اداری بوده است. طرح های درب اتاقی به مرور زمان در طی سال دچار تغییرات فاحشی شده اند. خرید درب اتاقی لوکس به صورت مستقیم از تولیدی، دارای مزایایی می باشد که خریدار با اطلاع از آن، درصدد تهیه مستقیم محصول برآمده است. در ادامه با ما همراه باشید.

خرید درب اتاقی لوکس مستقیم از تولیدی

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین نوع درب اتاق

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین نوع درب اتاق در وهله اول خریدار جهت تهیه درب اتاق، عواملی را در نظر می گیرد که باعث شناخت کیفیت محصول می شود. یکی از عوامل تعیین کننده در انتخاب بهترین نوع درب اتاق، شناخت جنس محصول می باشد. عموما بیشتر درب های مزبور از جنس چوب می باشد اما نوع چوب می تواند علاوه بر طرح، در مدت زمان مصرف مفید محصول نیز تاثیرگذار باشد.

چوب هایی دارای استحکام بالا، می تواند برای تولید درب مزبور مورد استفاده قرار بگیرد. درب های چوبی با رنگ پذیری عالی، در انواع رنگ تیره تا روشن رنگ آمیزی گشته و به بازار فروش ارائه می گردد.

دومین عامل بااهمیت از جانب خریداران، طرح درب می باشد. طرح های ساده تا برجسته برای درب اتاق لحاظ می گردند اما انتخاب آن بسته به نوع سلیقه دارد. امروزه در کنار بحث سلیقه، باید نوع دکوراسیون داخلی مکان نیز مورد توجه قرار بگیرد. چرا که طرح و رنگ درب اتاق می تواند علاوه بر ایجاد هماهنگی با لوازم موجود در فضای داخلی، زیبایی چشمگیری را به محیط القا نماید.

بعضا دیوارهای مکان مورد نصب به صورت ابزاری یا پوشیده از کاغذ دیواری می باشد لذا طرح شلوغ دیوار مکان مورد نظر، با نصب درب اتاق با طرحی برجسته و شلوغ، می تواند فضا را تا حد ممکن خسته کننده نماید. بدین صورت انتخاب طرحی ساده با رنگ روشن یا تیره برای مکان مورد نظر بسیار مناسب می باشد.

انتخاب طرح درب برای دکوراسیون داخلی ساده نیز بالعکس موارد بالا صورت می گیرد. طرح های برجسته و دارای انواع ابزارهای به کار رفته در سطح درب، می تواند فضا را از سادگی بیرون آورده و موجب جذب نگاه بیننده گردد.

صفر تا صد صادرات درب اتاقی لوکس

صفر تا صد صادرات درب اتاقی لوکس درب اتاق با طرح های لوکس در سالهای اخیر توسط تولیدکنندگان بسیاری در داخل کشور تولید و عرضه شده اند. بیشتر تولیدات مزبور علاوه بر ارائه به بازار داخلی، برای صادرات نیز مورد توجه تولیدکنندگان بوده است. لذا تولیدکنندگان با افزایش کیفیت تولید محصولات خود چه در زمینه تجهیزات و چه در زمینه مواد اولیه، به استانداردی دست پیدا کرده اند که جواز صادرات را از این طریق از آن خود نموده اند.

برای صادرات این محصول و اطلاع از صفر تا صد این امر، شما را به مطالعه ادامه این مطلب فرا می خوانیم.

در وهله اول پس از تکمیل مراحل تولید، بخش بسته بندی مورد توجه تولیدکنندگان قرار می گیرد. بسته بندی های مناسب محصولات صادراتی، در مقايسه با نوع عرضه داخلی، بسیار متفاوت است. علت این امر می تواند علاوه بر افزایش میزان رضایت کشورهای واردکننده، احتمال آسیب به محصول را در حین حمل و نقل و جابه جایی کاهش دهد. لذا بسته بندی های محکم و بادوام که دارای پلاستيک های هوا بوده و دور تا دور درب های موردنظر پوشیده می شوند، برای امر صادرات امری لازم و ضروری می باشد.

بارگیری محصول با ماشین های حمل بار و ارسال آن به مرز کشور جهت پشت سر گذاشتن تمام مراحل نرخ ترخيص کاری و پرداخت هزینه های مربوطه، اقداماتی است که قبل از خروج محصولات از کشور صورت می گیرد لذا در ادامه مراحل ورود به کشور و راستی آزمایی میزان سفارش و کیفیت توسط ارگان های مختلفی آن کشور انجام می گیرد.

شناخت درجه بندی کیفی انواع درب اتاقی

شناخت درجه بندی کیفی انواع درب اتاقی امروزه طرح و جنس محصول در کنار ویژگی هایی که به مرور زمان در تولید این محصول ایجاد شده اند، اهمیت خود را از دست داده اند. به گونه ای که خصوصیات فیزیکی و داشتن ویژگی هایی جهت استفاده از آن به عنوان درب اتاق، برای خریداران در انتخاب محصول غیر قابل اجتناب می باشد. از ویژگی های یادشده محصول می توان به نوع ضد صدا و ضد سرقت بودن آن اشاره کرد. ضدصدا از جمله خصوصیاتی است که امروزه برای بیشتر درب های لوکس اتاقی در تولید به کار می رود. لذا اتاق جزو حریم خصوصی افراد می باشد و حفظ امنیت جانی و روانی آن می تواند برای تولیدکنندگان و بالطبع خریداران از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

بخشی از عدم خروج صدا و همچنین عدم ورود صدا به داخل اتاق، توسط نصب درب های ویژه صورت می گیرد. همچنين ضخامت بالای دیواره درب و نوع قفل موردنظر می تواند به ضدسرقت بودن محصول نیز گواهی دهد.

از این رو با شناخت ویژگی های جدید این محصول که معمولا مورد استقبال همگانی قرار می گیرد، می توان به شناخت درجه بندی کیفی محصول در هنگام خرید منجر شود. خریداران با افزایش میزان اطلاعات خود از خصوصیات کیفی بالای درب اتاق یا دریافت مشاوره در این زمینه، انتخاب و خریدی عالی را تجربه می نمایند.

بازار صادرات درب اتاقی لوکس به اروپا

بازار صادرات درب اتاقی لوکس به اروپا در سالهای اخیر صادرات درب های اتاقی شیک و زیبا در کنار دارا بودن ویژگی های امنیتی، به کشورهای اروپایی صورت گرفته است. تولیدکنندگان این محصول با سفارش گیری آنلاین از کشورهای اروپایی و همسایه نظیر آلمان و ترکیه، اقدامات افزایش میزان تولیدات خود را به نحو احسن انجام داده اند.

با توجه به موارد بالا، سال به سال بازار صادرات درب اتاقی لوکس به کشورهای خارجی رونق بسیاری می یابد. افزایش نرخ ارز خارجی نیز توانسته است به رونق این امر بهبود ببخشد. با اینکه تغییرات نرخ ارز سبب افزایش هزینه های صادرات می شود که صرفا برعهده تولیدکننده بوده اما از جهت سودآوری نیز به همان میزان سبب افزایش درامد صادرکنندگان می گردد.

کشورهای واردکننده مذکور، با مشاهده طرح های تولیدی و کیفیت موردنظر برندهای خاص ایرانی، میزان سفارش گذاری خود را سال به سال تغییر می دهند. تولیدکنندگان با راه اندازی سایت های فروش آنلاین، مشاهده تولیدات خود را توسط خريداران داخلی و خارجی امکان پذیر می نمایند. با این حال ارتباط گیری مستقیم با مدیران فروش با توجه به شماره تماس هایی که در داخل سایت قرار داده شده است، میزان اطمینان خریدار را از اصلیت برند افزایش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما