خرید درب ضد سرقت دو لنگه با قیمت ارزان

برای خرید درب ضد سرقت دو لنگه با قیمت ارزان می توانید به کارخانجات تولیدی مراجعه کنید .چون در این مراکز معمولاً محصولات به صورت عمده و گسترده عرضه می شوند،در نتیجه قیمت ها ارزان تر می باشد. در این مراکز انواع درب ها در مدل ها و طرح های گوناگون وجود دارند .رنگ بندی این محصولات بسیار متنوع می باشد .در مراکز فروش مصرف کنندگان می توانند محصول مورد نظر را هم به صورت کلی و هم به صورت جزئی خریداری کنند.

خرید درب ضد سرقت دو لنگه با قیمت ارزان

خصوصیات درب ضد سرقت دو لنگه

خصوصیات درب ضد سرقت دو لنگه دربهای ضد سرقت دو رنگ دارای ابعاد گسترده تری نسبت به درب های معمولی و تک لنگه هستند .ایمنی این گونه درب ها فوق العاده بالا می باشد بنابراین می‌توان برای آپارتمان ها و همینطور منازل مسکونی از محصولات مورد نظر استفاده کرد.

ابعاد درب ضد سرقت دو لنگه بسیار بزرگ است به همین دلیل جابجایی وسایل بزرگ بسیار راحت است و به هیچ عنوان به درب و چهارچوب آن برخورد نمی‌کند .در نتیجه به درب آسیبی وارد نمی شود. طراحی این گونه درب ها به گونه ای می باشد که می توان انواع قفل ها و دستگیره ها را بر روی آن نصب کرد.

این محصولات از چوب های با کیفیت و مرغوب تولید شده‌اند .به همین دلیل در برابر رطوبت و همینطور فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند .عمر طولانی مدت محصولات باعث می‌شود که درب های ضد سرقت بسیار پرفروش باشند .رنگ پذیری محصولات فوق العاده بالا است و بعد از رنگ پریدگی می توان محصولات را به صورت دلخواه رنگ آمیزی کرد.

شایان ذکر است که این محصولات در برابر آلودگی ها و لکه های چربی بسیار مقاوم هستند و در صورت کثیف شدن میتوان با استفاده از یک دستمال نمناک آنها را در مدت زمان بسیار کوتاهی پاک و تمیز کرد .طرح های مورد نظر درب ها توسط مشتریان خریداری می شود.افراد زیادی خواهان این درب ها بوده اند.

مرکز خرید درب ضد سرقت دو لنگه

مرکز خرید درب ضد سرقت دو لنگه در مرکز خرید دربهای دولنگه انواع درب های تک لنگه و معمولی نیز وجود دارد که در طرح ها و رنگ بندی های فوق العاده خاص به فروش میرسند .جنس و کیفیت محصولات مورد نظر متفاوت است و قیمت درب دولنگه چوبی نسبت به درب های ضد سرقت فلزی کمی پایین تر و ارزانتر می باشد.

محصولات مورد نظر به دلیل دوام و ماندگاری بالا و همچنین کیفیت فوق العاده عالی برای صادرات گزینه مناسبی هستند و این محصولات به کشورهای بسیار زیادی صادر می‌شود .فروشندگان به هنگام فروش محصولات کیفیت آنها را به صورت کامل تضمین می‌کنند .خریداران می توانند در صورت عدم رضایت از کیفیت و یا رنگ ظاهری محصول آنها را عودت دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما