خرید ویژه درب چوبی رنگ فندقی طرحدار

درب ها در مدل های مختلفی تولید می شوند و شما با توجه به سلیقه خود و مکانی که این محصول را برای آن خریداری می کنید، نمونه مناسب را می توانید، انتخاب کنید، یکی از مدل های محبوب این محصول درب چوبی رنگ فندقی طرحدار است، که از نظر ظاهری بسیار زیبا و جذاب است و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند، مجموعه ما این کالا را با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه می کند.

خرید ویژه درب چوبی رنگ فندقی طرحدار

دلایل پرکاربرد بودن درب چوبی رنگی

دلایل پرکاربرد بودن درب چوبی رنگی در ادامه به دلایل پرکاربرد بودن درب چوبی رنگی اشاره می کنیم، این محصول در طرح های متنوعی به بازار عرضه می شود، رنگی بودن این کالا باعث می شود، فضای مد نظر شما به هیچ عنوان ساده نباشد، این درب را در رنگ های متفاوتی تولید می کنند و شما با توجه به هارمونی منزل یا محل کار خود محصول را در هر رنگی که دوست داشته باشید، میتوانید، سفارش دهید، هم چنین چوب به کار رفته در این کالا از بهترین چوب های موجود در بازار است.

هر چه قدر کیفیت چوب به کار رفته در این کالا بالا باشد، محصول نهایی نیز مرغوب تر و باکیفیت تر خواهد بود، درب های چوبی رنگی مجموعه ما عمر مفید بسیار بالایی دارند، این محصول در برابر رطوبت و هرگونه عامل مخرب دیگری مقاوم است و به راحتی دچار شکستگی و ترک نمی شود، رنگ این کالا ثابت است و با گذر زمان دچار رنگ پریدگی نمی شود، از نظر وزنی سبک است و در مدت زمان کوتاهی این درب را می توانید، نصب کنید.

تمامی ویژگی های ذکر شده بالا باعث می شود، این محصول به نسبت نمونه های دیگر محبوب تر باشد، درب چوبی طرحدار یکی دیگر محصولات پرفروش مجموعه ما است و طراحان در بخش طراحی به بهترین شکل ممکن این کالا را طراحی کرده اند و این کالا اندازه استانداردی نیز دارد.

قیمت انواع درب چوبی رنگ فندقی

قیمت انواع درب چوبی رنگ فندقی قیمت انواع درب چوبی رنگ فندقی در بازار متفاوت است و هر مجموعه ای با توجه به کیفیت کالای خود با قیمت متفاوتی محصولات خود را به بازار عرضه می کند، به طور کلی قیمت درب های چوبی داخلی بسیار ارزان تر از نمونه های خارجی است و هم چنین کیفیت نمونه های داخلی حتی بیشتر از محصولات خارجی است. از آن جایی که محصول را به صورت مستقیم به مشتریان عزیز خود عرضه می کنیم.

هیچ گونه واسطه ای بین خریدار و پخش کننده در شرکت ما وجود ندارد و با عرضه درب چوبی ارزان سهم بیشتری از بازار را در دست گرفته ایم، تمامی سفارشات عمده و خرده خود را به صورت آنلاین می توانید ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما