سفارش خرید درب چوبی ضدسرقت ساختمان

سفارش خرید درب چوبی ضدسرقت ساختمان به صورت آنلاین توسط حداکثر مشتریان انجام می شود چون می توانند انواع مدل ها و رنگ ها را مشاهده کنند و با دست بازتری خرید خود را انجام دهند درب چوبی از چوب درخت هایی مانند گیلاس، گردو، بامبو، راش و…. تولید می شود که زیبایی بی نظیری دارد و می تواند فضای داخلی و بیرونی ساختمان را شیک و لوکس کند.

سفارش خرید درب چوبی ضدسرقت ساختمان

شناخت انواع درب چوبی اعلا

شناخت انواع درب چوبی اعلا انواع درب چوبی اعلا شامل گزینه های زیر می شوند:

  • درب چوبی ساخته شده از چوب بلوط: چوب بلوط درجه نیمه سختی دارد و بسیار قوی و مقاوم می باشد این درب در برابر حشرات و قارچ ها مقاومت بالایی دارد و این به دلیل موادی مانند تانن می باشد که در این چوب وجود دارد چوب بلوط خاصیت ضد آب دارد بهترین چوب برای ساخت درب های داخلی، بیرونی و پنجره ها می باشد چون به طور یکسان لکه ها را می پذیرد.
  • درب ساخته شده به وسیله چوب گردو: بسیار مستحکم می باشد به همین دلیل درب های چوبی که استقامت و استحکام آن ها باید زیاد باشد از این نوع چوب استفاده می کنند.
  • درب ساخته شده از چوب ماهوگان: چوب ماهوگانی از چوب های سخت محسوب می شود و از چوب های محبوب برای ساخت درب های چوبی است اگر چه از نظر زیبایی نسبت به چوب گردو و بلوط رتبه پایین تری دارد ولی استحکام آن خوب است و به جای چوب هایی مانند افرا، گیلاس و.‌… استفاده می شود و به دلیل این که مقاومت خوبی در برابر هوای مرطوب و پوسیدگی دارد برای مناطقی که آب و هوای مرطوب دارند بهترین گزینه می باشد‌.
  • درب چوبی ساخته شده از چوب ناتی آلدر: دارای طراحی خاصی می باشد به همین دلیل برای خانه هایی که دارای سبک روستایی و مدیترانه ای هستند بهترین گزینه محسوب می شود.
  • درب چوبی ساخته شده از چوب گیلاس: چوب درخت گیلاس تمام ویژگی های لازم برای ساخت درب را دارد.

تولیدکنندگان درب چوبی ضدسرقت ساختمان

تولیدکنندگان درب چوبی ضدسرقت ساختمان تولید کنندگان درب چوبی ضدسرقت ساختمان با تمام توان و تلاش خود سعی می کنند بهترین درب چوبی را با طرح و مدل های زیبا و شیکی تولید و روانه بازارها نمایند قیمت درب چوبی بسته به کیفیت و شرایط بازار متفاوت می باشد مزیت های فراوان استفاده از درب چوبی ضدسرقت باعث شده تولید کنندگان آن بتوانند فروش خوبی را کسب کنند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • شکل ظاهری زیبا و شیکی دارد.
  • از بهترین چوب های طبیعی و باکیفیت ساخته شده است‌.
  • از امنیت خوبی برخوردار می باشد‌ و همین ها باعث شده اند خرید درب چوبی ایمن همیشه رونق فراوانی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما