شرکت تولید درب چوبی طرحدار رنگی

درب های چوبی طرح دار از جمله درب های پرکاربرد به شمار می آیند که به عنوان درب ورودی یا درب های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این درب ها در همه مکان ها از جمله مسکونی، اداری، آموزشی و … امکان پذیر است به همین سبب این محصولات از بازار فروش بالایی برخوردار می باشند. در همین راستا شرکت تولید درب چوبی طرحدار رنگی این محصول باکیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.

شرکت تولید درب چوبی طرحدار رنگی

بررسی کیفی انواع درب چوبی

بررسی کیفی انواع درب چوبی انواع درب چوبی در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند. از آن جا که درب های چوبی در ظاهر دکوراسیون تاثیر به سزایی دارند در قسمت های مختلف ساختمان اعم از درب ورودی و درب های داخلی از این نوع درب ها استفاده می شود. عایق بودن این درب ها نسبت به صدا از ویژگی های مثبت این محصولات در شمار می آید به خصوص اگر این درب ها توپر باشند. درب های چوبی مقاومت خوبی در برابر سرما و گرما از خود نشان می دهند.

همان طور که می دانید بعضی از انواع درب های چوبی روکش دار هستند و بعضی بدون روکش می باشند. روکش پی وی سی از جمله روکش هایی است که در این درب ها مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جا که درب های با روکش پی وی سی در برابر رطوبت مقاوم هستند، بهترین گزینه برای درب های حمام و سرویس بهداشتی به شمار می آیند. علاوه بر درب های PVC درب ها انواع دیگری نیز دارند که از جمله آن ها می توان به درب های MDF و HDF اشاره کرد.

طراحی منحصر به فرد و بدون دخالت دست در درب های MDF سبب شده بسیاری از خریداران جذب این محصولات شوند. البته می توان گفت درب های HDF پرکاربردترین انواع درب های داخلی به شمار می آیند که از قیمت مناسبی برخوردار می باشند. به طور کلی می توان گفت درب های چوبی در بازار انواع متفاوتی دارند که از نظر کیفیت و قیمت نیز متفاوت می باشند اما در کل این درب ها با وجود رنگ های متنوع، بهترین گزینه برای هماهنگی با سایر وسایل منزل از جمله مبلمان، رنگ دیوار ها و … به حساب می آیند.

قیمت کلی درب چوبی طرحدار

قیمت کلی درب چوبی طرحدار قیمت درب چوبی طرحدار مانند سایر محصولات تحت تاثیر نوسانات بازار قرار می گیرد اما به طور کلی می توان گفت قیمت این درب ها نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. شما عزیزان برای خرید این محصولات می توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام کنید و ضمن مشاهده آنلاین درب های چوبی و ارتباط با کارشناسان، می توانید به راحتی و بدون صرف وقت درب چوبی فانتزی را سفارش دهید و از مزایای خرید اینترنتی بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما