صادرات انواع درب ضدسرقت چوب راش

از آنجا که اکثر ما به مصنوعات چوبی علاقه مندیم بیشتر وسایل خانه را از جنس چوب انتخاب می کنیم تا به وسیله آن گرما و آرامش را در خانه ها القا کنیم. یکی از گزینه ها، انتخاب درب چوبی است که در مدل ها و رنگ های زیبایی، طراحی و ساخته می شوند. درب ضدسرقت چوب راش از جمله درب های با کیفیت و منحصربه فردی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم. کیفیت بالای آنها سبب شده است علاوه بر تامین نیاز داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر شود.

صادرات انواع درب ضدسرقت چوب راش

اطلاعاتی درباره کیفیت درب ضدسرقت چوبی

اطلاعاتی درباره کیفیت درب ضدسرقت چوبی درب ضد سرقت چوبی از محبوب ترین درب ها برای ساختمان ها می باشد. این گزینه به ویژه برای درب ورودی ساختمان در نظر گرفته می شود چرا که مردم ترجیح می دهند برای ایمنی بیشتر خانه ها و مراکز تجاری و اداری خود از گزند سارقان، دربی مطمئن و ایمن نصب کنند و درب های مزبور، ساختار و امکانات ویژه ای دارند و مقاوم بوده و به گونه ای طراحی می شوند که به راحتی باز نمی شوند و ساکنان با خرید این درب ها، آرامش و آسایش بیشتری دارند.

مقاومت بالای درب ضد سرقت به گونه ای می باشد که در برابر برش، فشار و ضربه و… ایمن می باشد و بر طبق استانداردهای جهانی تولید می شوند. این درب ها در مراکز تجاری اهمیت بیشتری دارد و به علت دارا بودن لایه فولادی که در بین دو لایه رویی می باشد استحکام بسیار بالایی دارد و عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی نیز می باشد.

از ویژگی های این درب ها وجود قفل هایی است که در انواع مختلفی موجود می باشند و امکان دستکاری آن، تقریبا صفر است. این قفل ها از نوع گاوصندوقی محسوب می شود و به این ترتیب است که درب با دو یا سه قفل به چهارچوب در نصب می شود همچنین از لایه هایی فولادی تشکیل می شوند که روکش آنها از چوب می باشد. در درون این درب پشم سنگ مقاوم تعبیه می شود که همان قابلیت عایق صوتی و حرارتی را ایجاد می کند

کارخانه عرضه درب ضدسرقت چوب راش

کارخانه عرضه درب ضدسرقت چوب راش در گذشته های دور که در ایران، درب های ضد سرقت تولید نمی شد این درب ها از کشورهای دیگر وارد کشور ما می شد ولی اخیرا با تحریم هایی که با آن روبرو هستیم؛ صنعتگران و متخصصان ایرانی نیز به تکاپو افتاده و درب هایی با کیفیت و بی نظیر تولید می کنند که قابل رقابت با درب های خارجی می باشد به گونه ای که اکنون کشور ما در تولید این درب ها به خودکفایی رسیده و علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای همسایه نیز صادر می شود و ارزآوری خوبی برای ایران به دنبال دارد.

عرضه درب ضدسرقت جدید توسط فروشندگان متعهد ما به مشتریان انجام می شود. درب های مذکور، نسبت به درب های خارجی از قیمت مناسب تری برخوردارند و علاوه بر آن دسترسی به آنها آسان بوده و نیز تنوع بالا در طرح و رنگ و نیز خدمات پس از فروش دارند. شما می توانید برای خرید درب ضد سرقت چوب راش در تناژ بالا به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما