عرضه مستقیم درب تمام چوب ورودی آپارتمان

عرضه مستقیم درب تمام چوب ورودی آپارتمان، موجب شده تا قیمت این محصول کاهش چشم گیری پیدا کند و مشتریان برای خرید این محصول، مبلغ کمتری پرداخت نمایند. این درب ها، در طرح های بسیار متنوع و مختلف تولید می شوند و رنگ بندی های بسیار جذاب و متنوعی دارند و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند. به همین دلیل، بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و بازار فروش خوب و پر رونقی دارند.

عرضه مستقیم درب تمام چوب ورودی آپارتمان

انواع درب های چوبی از نظر جنس

انواع درب های چوبی از نظر جنس درب های جوبی از نظر جنس، انواع مختلفی دارند. درب های چوب گردو، صنوبر، بامبو کاج و یولکا و… از انواع مختلف درب های چوبی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و از نظر جنس، مقاومت و دوام و رنگ و شفافیت و… با یکدیگر تفاوت دارند. درب هایی که از چوب صنوبر ساخته می شوند، مقاومت بسیار خوبی دارند، رنگ آن ها بسیار متنوع است و جنس آن ها، به گونه ای است، که می توان روی آن ها طرح های مختلفی ایجاد کرد.

درب ورودی که از این جنس ساخته می شود، در برابر گرما و سرما، و حتی صدا، مانند یک عایق خوب عمل می کند و به همین دلیل بسیار مناسب می باشد. چوب های بامبو، از چوب های گران قیمت می باشند و محصولات ساخته شده با این چوب، از قیمت بالایی برخوردار می باشد و علاوه بر این، این محصولات، زیبایی خاصی را دارند که مختص خودشان است.

درب های چوبی، در هر طرح و اندازه ای که مشتری بخواهد، ساخته می شوند و به راحتی می توان آن ها را با شیشه یا فلز، ترکیب کرده و درب های بسیار زیبایی از آن ها، تهیه کرد. این محصولات، دارای ضخامت های مختلفی می باشند و برای اتاق خواب ها، درب های ورودی، سرویس بهداشتی و… قابل نصب می باشند.

مرجع پخش درب تمام چوب ورودی آپارتمان

مرجع پخش درب تمام چوب ورودی آپارتمان مرجع پخش درب چوبی ورودی آپارتمان، این محصول را به صورت کلی و جزئی به مشتریان خود در سراسر کشور توزیع می کند. مشتریانی که قصد خرید این محصول را دارند، می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری به این مراکز مراجعه کنند و خرید خود را به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها، از این مراکز انجام دهند تا مبلغ کمتری برای خرید، پرداخت نمایند.

منظور از خرید های غیر حضوری، خرید اینترنتی و آنلاین می باشد که این روش، با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور رفاه مشتریان در نظر گرفته شده است و علاوه بر اینکه موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ ها می‌شود و از اتلاف زمان مشتریان در مراکز فروش جلوگیری می نماید، مانع از به خطر افتادن سلامت افراد می شود و روشی کاملا آسان و پسندیده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما