عرضه مستقیم درب چوبی دو لنگه با نازلترین قیمت

امروزه عرضه مستقیم درب چوبی دو لنگه در کشور توسط فروشگاه های بزرگ موجود در تهران و سایر شهرستان ها و با نازل ترین قیمت ها انجام می گیرد که خریداران می توانند از طریق نمایندگی های مختلف یا سایت های اینترنتی اقدام به خرید این درب های با کیفیت کنند.

عرضه مستقیم درب چوبی دو لنگه با نازلترین قیمت

عوامل موثر بر کیفیت درب چوبی

عوامل موثر بر کیفیت درب چوبی عوامل مختلفی می توانند بر کیفیت درب های چوبی و یا به صورت کلی تمامی محصولات از جمله کمد های موجود در خانه ها بانکه های چوبی حبوبات و تمامی محصولات چوبی تاثر گذارند که شاید بتوان مهم ترین آن را کیفیت و نوع چوب به کار رفته در تولید محصول دانست.

امروزه از انواع چوب برای تولید درب های چوبی ساختمان استفاده می گردد که شما با شناخت این چوب ها و ویژگی هایی که دارند می توانید اقدام به خرید بهتری کنید که از جمله ی این چوب ها می توان به چوب گردو، چوب ماهگونی، چوب کاج و صنوبر، چوب افرا، چوب بامبو، چوب گیلاس و…اشاره کرد.

همچنین زیبایی ظاهر نیز در کیفیت نهایی درب چوبی مهم است و مواد اولیه به کار رفته در آن باید آنقدری با کیفیت باشد تا به عمر درب اضافه کند و کلا درب های چوبی با کیفیت نه تنها باید از لحاظ ظاهری مورد قبول می باشند بلکه باید کیفیت بسته شدن آن نیز بالا باشد و پس از گذشت چند سال نیز بدون هیچ سر و صدایی و با فشار حتی یک انگشت به راحتی بسته شوند.

مزایای استفاده از درب چوبی دو لنگه

مزایای استفاده از درب چوبی دو لنگه درب های چوبی دو لنگه غالبا دارای زیبایی بیش تری نسبت به درب های معمولی هستند و از نظر ابعاد نیز بزرگ تر از آن ها بوده و در جنس های مختلف چوبی، فلزی و آهنی می باشند که مدل چوبی آن دارای جذابیت بالاتری بوده و خریداران بیش تری به سمت این درب ها روی می آورند.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که درب های دو لنگه چوبی دارند برای زمانی است که چارچوب درب ما بزرگ می باشد و کلا نیاز به درب بزرگی برای ورودی خانه یا ویلا و همچنین لابی داریم لذا می توانیم از درب های دو لنگه جنس چوب بهره ببریم.

همچنین درب های دو لنگه در کشور بر اساس خواسته ی مشتری تولید می گردد و شما می توانید ابعاد درب مورد نظر خود را به کارخانه جات بگویید تا آن ها اقدام به تولید درب مورد نظر شما کنند و این درب ها از نظر زیبایی نیز بسیار با کیفیت بوده و توصیه شده است که اگر قصد دارید این درب ها برای شما امنیت بالاتری فراهم کنند بهتر است اقدام به خرید درب هایی کنید که شیشه خور نباشند.

نکاتی که خریدار درب چوبی باید بداند

نکاتی که خریدار درب چوبی باید بداند به صورت کلی درب های ضد سرقت می توانند فلزی، آهنی و چوبی باشند و در زمانی که می خواهند ساخته و مونتاژ شوند، یک مرتبه قبل از آن که رنگ شوند و یک مرتبه بعد از آن که رنگ شوند، رگلاژ می شوند و به همین علت است که هنگام نصب درب هیچ نیازی به رگلاژ مجدد نمی باشد.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید میزان مقاومت درب های چوبی می باشد که البته به صورت کلی درب های ساخته شده از هر نوع چوبی، دارای مقاومت بالایی است و درز های کمتری نیز در آن به کار رفته است تا از ورود و خروج هوا جلوگیری شود.

دیگر نکته ای که باید به هنگام خرید این درب ها به آن دقت داشته باشید روکش به کار رفته روی درب می باشد که در دوام و ماندگاری درب و همچنین میزان مقاوت آن در برابر پوسیدگی موثر است پس توجه داشته باشید که روکش پیاده شده روی درب چوبی، از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

درب های چوبی که در انواع مختلفی و در کشور های زیادی از جمله ایران، ایتالیا، ترکیه، چین و…تولید می گردد دارای کاربرد های مختلفی می باشند و همچنین در ابعاد گوناگون برای مکان های متفاوت تولید و عرضه می شوند.

در حالت استاندارد درب های ضد سرقت دو لنگه در کشور ترکیه معمولا ۴۲۴ در ۲۱۶سانتی متر می باشند که این محصولات اگر قرار باشد به کشور هایی مانند کشور خودمان ایران وارد شود تغییراتی در ابعاد آن ایجاد می گردد تا تبدیل به درب ۴۱۰ در ۲۰۲ سانتی متر شود.

درب های ضد سرقت اروپایی هم ابعاد خاص خود را دارند و کشور های ایتالیا و فرانسه که جزو قدرتمند ترین کشور های حال حاضر دنیا در تولید درب های ضد سرقت ضد آب جدید می باشند این محصولات را در ۴۰۶سانتی متر طول و به طور میانگین ۱۶۰ سانتی متر عرض تولید می کنند.

نکته ی مهم درباره این محصولات این است که تمامی کشور های نام برده دارای شرکت ها و کارخانه جات مختلف تولید درب های ضد سرقت هستند که این شرکت ها و کارخانه ها در بسیاری از مواقع بسته به سلیقه ی مشتری اقدام به تولید این درب ها با ابعاد مورد نظر مشتری می کنند.

امروزه در کشور ما نه تنها درب های خارجی وارد کشور شده و به فروش می رسند بلکه به آن توانایی دست یافته ایم که خودمان اقدام به تولید انواع درب های ضد سرقت در مدل های مختلف و طرح های گوناگون کنیم که در ادامه برخی از برند های پر فروش این محصول در کشور را معرفی خواهیم کرد.

از جمله برند های معروف و پر فروش درب های ضد سرقت در ایران می توان به درب نگین، درب رادین، درب آراز، درب آریا، درب مارکوتری، درب ونوس ترک، درب سه قاب پنج، درب سارای، درب تاوریژ، درب ماهور و درب ماهان اشاره کرد که هر کدام محصولات خود را به قیمت های گوناگون فروخته و رکوردار فروش درب های ضد سرقت در کشور می باشند.

مراجع خرید درب چوبی دو لنگه با تضمین کیفیت

مراجع خرید درب چوبی دو لنگه با تضمین کیفیت مراکز خرید درب های چوبی دو لنگه با کیفیت بالا در ایران در نقاط مختلف شهر تهران و سایر شهر های کشور بوده که اقدام به فروش محصولات خود با قیمت های گوناگون می کنند و امروزه پس از گذشت چند سال و به دلیل استقبال زیاد از این درب ها، تولیدات آن ها در سراسر کشور نیز افزایش یافته است.

سفارش خرید عمده و فروش کلی و همچنین جزیی درب های چوبی با ضمانت کیفیت در ایران توسط مراکز پخش و عرضه آن انجام می‌ شود که خریداران می‌توانند انواع این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این مراکز تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما