عرضه مستقیم درب چوبی ضدسرقت

عرضه مستقیم درب چوبی ضد سرقت از کارهای است که کارخانه‌ها و تولیدی‌های درب چوبی ضدسرقت انجام می‌دهد و همچنین درب چوبی عمده به صورت فراوان در بازار پیدا می شود و مردم می توانند اقدام به تهیه و خرید آن کار کنند.

همچنین نوع دیگری از درب های چوبی ضد سرقت در بازار باعث شده است که به اسم درب ضدسرقت ایرانی مشهور می باشند و این درب ها بسیار مقاوم و بادوام با کیفیت بوده و برای خانه ها بسیار زیبا می باشد همچنین موضوع بسیار مهم دیگر قیمت و کیفیت آن است که نسبت به کیفیت آن که بسیار مقرون به صرفه است و برای تمامی اقشار جامعه قابل خرید می باشد.

عرضه مستقیم درب چوبی ضدسرقت

دسته بندی درب چوبی براساس مدل

دسته بندی درب چوبی براساس مدل درب های چوبی و لبه دار از چوب‌ها اتصالات عمودی هستند که دارای شیارهایی هستند که توسط تکیه‌گاه‌های افقی به نام تاقچه‌ها به هم متصل می‌شوند. ابعاد کلی صد الی صد و پنجاه میلی متر عرض و بیست الی سی میلی متر ضخامت است.

ابعاد کلی صد الی دویست میلی متر عرض و بیست و پنج الی سی میلی متر ضخامت است . این نوع درب های چوبی و لبه دار مناسب برای دهانه های باریک می باشد.

یک مدل دیگر از درها که این ها بسیار قوی هستند و در مقایسه با درهای چوبی ظاهر خوبی خواهند داشت. اینها درب هایی هستند که تقریباً در همه نوع ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. استیل ها، اعضای عمودی و ریل ها، اعضای افقی در امتداد لبه های داخلی قاب برای دریافت پانل ها شیاردار می شوند. پانل ها از چوب یا تخته سه لا یا ورق های AC یا شیشه ساخته شده اند. این درها ممکن است برای دهانه های باریک یک لنگه و برای بازشوهای وسیع تر دو لنگه باشند.

پس انواع مختلفی از درهای ضد سرقت چوبی وجود دارد که به در دسته های مختلف قرار میگیرند و کاربرد های متفاوت در جاهای متفاوت دارند.

فروشنده انواع درب چوبی ضدسرقت

فروشنده انواع درب چوبی ضدسرقت فروشنده انواع درب چوبی ضدسرقت با فروش و عرضه این کالا به بازار سهم بزرگی از بازار را در این زمینه در دست گرفته است و به دلیل کیفیت و مقاومت بسیار زیادی که دارند در بازار بسیار محبوب می باشند و به همین دلیل سهم بزرگی از صادرات را نیز در دست دارد و این محصول را به دیگر نقاط ایران و جهان صادر می‌کند.

همچنین محصول دارد شرایط فروش بسیار مناسبی هم دارد و به همین دلیل مردم می‌توانند اقدام به خرید کنند هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین مردم می‌توانند آن را از فروشگاه های آنلاین سفارش داده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرند و از کیفیت آن لذت ببرند و دربی مطمئن سازد سرقت و محکم را برای خانه یا محیط کار خود داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما