فروشگاه مرکزی درب ضدسرقت سفید رنگ

امروزه درب های ضد سرقت جایگزین بسیار خوبی برای نرده ها و سایر حفاظ ها می باشند و علاوه بر استحکام بالا، از زیبایی ظاهری فوق العاده ای برخوردار می باشند که نظر هر بیننده را به خود جلب می نمایند. درب ضدسرقت سفید رنگ از ظاهر زیبا و لوکسی برخوردار بوده و از پرطرفدار ترین طرح های درب ضد سرقت محسوب می شود و معمولا در ساختمان های اداری و تجاری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشگاه مرکزی درب ضدسرقت سفید رنگ

مراحل تولید انواع درب ضدسرقت

مراحل تولید انواع درب ضدسرقت امروزه درب های ضد سرقت جایگزین بسیار خوبی برای انواع حفاظ و نرده شده اند و این درب ها نه تنها موجب ایجاد امنیت می شوند بلکه ظاهر زیبا و لوکس آن ها، نیز در جلب نظر مشتریان موثر است. امروزه متقاضیان درب ضدسرقت چوبی بسیار بیشتر از درب های فلزی می باشد و ساختار زیبا و محکم این درب ها سلیقه تمام مشتریان را پوشش می دهد.

برای ساخت و تولید انواع درب ضد سرقت مراحل مختلفی وجود دارد تا کیفیت درب تولید شده بالا و کاملا استاندارد باشد. اصلی ترین مرحله در تولید این درب ها ساخت لایه درونی است که از ورقه های فولادی مستحکم برای ایجاد مقاومت لازم در درب استفاده می گردد. این ورقه ها جهت برش و خم به کارخانه منتقل شده و پس از پانچ شدن برای نصب یراق آلات جهت قرارگیری درون لایه های چوبی آماده می شوند.

ساختار محکم و چند لایه درب های ضد سرقت موجب شده استحکام این درب ها نسبت به درب های معمولی چندین برابر باشد. این درب ها دارای لنز و یراق آلات محکم و مقاوم بوده و نصب این درب ها موجب اطمینان خاطر افراد جهت عدم ورود افراد متفرقه به درون ساختمان ها می گردد.

توزیع بی واسطه درب ضدسرقت سفید رنگ

توزیع بی واسطه درب ضدسرقت سفید رنگ

تولیدکنندگان انواع درب ضد سرقت، سعی در تولید هرچه بهتر و مرغوب تر این درب ها داشته تا در جلب و حفظ رضایت مشتریان موفق عمل نمایند. امروزه خرید درب ضدسرقت از طریق کارخانجات تولیدی این درب ها و یا از طریق نمایندگی های توزیع و فروش این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه امکان پذیر است.

ویزیتورهای تلفنی و حضوری این محصول کاربردی و با کیفیت، با ارائه اطلاعات و خدمات به مشتریان عزیز سعی در معرفی بهتر این درب ها و کارایی آن ها داشته و موجب افزایش فروش این محصول می گردند. علاوه بر این مشاورین فروش آنلاین نیز آماده ارائه اطلاعات و خدمات در جهت رفاه مشتریان عزیز می باشند و متقاضیان این محصول می توانند با مراجعه به وبسایت معتبر شرکت اقدام به خرید ساده، سریع و مقرون به صرفه این محصول نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما