فروشگاه مرکزی درب چوبی فانتزی سفید

تعداد زیادی فروشگاه مرکزی درب چوبی فانتزی سفید در شهرهای بزرگ و کوچک وجود دارد که در زمینه فروش و بازاریابی درب چوبی سفید فعالیت می نمایند.

مجموعه ما یکی از این فروشگاه های مرکزی می باشد و مفتخریم که همواره بیشترین تمرکزمان روی کیفیت محصولاتمان بوده و محصولاتی با بیشترین رضایت مشتری را عرضه نموده ایم؛ به منظور خریدی رضایت بخش، می توانید از محصولات فروشگاه ما بازدید نمایید و از بین محصولات باکیفیت و متنوع، انتخابی عالی به عمل آورید.

فروشگاه مرکزی درب چوبی فانتزی سفید

نکات مهم در تولید درب چوبی سفید

نکات مهم در تولید درب چوبی سفید نکات مهمی که در تولید درب چوبی سفید باید مدنظر تولید کننده قرار گیرد عبارتند از:

۱) کیفیت بالای چوب به کار برده شده در ساخت درب

۲) پرداخت و صیقل دادن کافی به چوب

۳) در صورت طرحدار بودن در، نقوش باید با نهایت دقت و ظرافت کنده کاری شوند.

۴) در مراحل رنگ کردن از رنگ باکیفیت استفاده شود و از دستگاه های بروز در مراحل خشک کردن رنگ استفاده گردد.

۵) درب در عین مقاومت بالا، سبک باشد و به سهولت بتوان آن را باز و بسته کرد.

۶) در تولید درب های چوبی سفید از نقوش مختلف استفاده گردد تا تنوع محصولات برای انتخاب مشتری با انواع سلیقه، فراهم باشد.

و…

خریداران گرامی باید توجه نمایند که دربی متناسب با نیاز خود خریداری نمایند، درب های چوبی سفید برای انواع اماکن کاربرد دارند مثل:

۱) درب چوبی مهدکودک

۲) درب اتاق خواب

۳) درب پارکینگ

۴) درب انباری

و …

برای اماکنی که درب آنها زیاد باز و بسته میشود، از درب های چوبی با مقاومت بالا استفاده کنید تا به مدت طولانی قابل استفاده باشند، مثلأ درب مهد کودک که بارها در روز باز و بسته میشود، باید مقاومت بالایی داشته باشد تا مدت ها کارایی لازم را دارا باشد، اما درب چوبی به کار برده شده در اماکنی مثل انباری که کمتر باز و بسته می شود، در صورت مقاومت کمتر نیز، مدت ها کاربرد دارند.

لذا در حد امکان از استفاده از درهای چوبی برای اماکنی که در معرض تابش مستقیم آفتاب و رطوبت شدید هستند، خودداری نمایید زیرا پس از مدت نسبتا طولایی، این عوامل سبب پوسیدگی چوب می گردند و درب چوبی کارایی خود را از دست می دهد.

صادرات انواع درب چوبی فانتزی

صادرات انواع درب چوبی فانتزی درب های چوبی عرضه شده توسط فروشگاه ما از کیفیت بینظیری برخوردارند و در تمامی مراحل تولید محصولاتمان از بهترین متریال و متدهای روز دنیا و پیشرفته ترین تکنولوژی ساخت، استفاده نموده ایم که همین امر سبب شده است، همواره مشتریانمان رضایت لازم را داشته باشند.

رضایت مشتری سبب شده است که علاوه بر تقاضای داخلی، در خارج از کشور نیز متقاضی خرید درب های چوبی فانتزیمان باشند و بخش عمده ای از محصولات عرضه شده توسط مجموعه ما به کشور های متعددی صادر می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما