فروشگاه مرکزی درب چوبی ورودی شیشه خور

فروشگاه مرکزی درب چوبی ورودی شیشه خور این محصول را در تنوع بالا و جنس های مختلف عرضه می کند. زیرا این درب ها امروزه از محبوبیت زیادی در بین مصرف‌ کنندگان برخوردار می باشد. از این رو تولیدکنندگان برای جلب رضایت مشتریان خود طرح های جدید و به روزی از این محصول را ارائه می دهند و خریداران می توانند با مراجعه به فروشگاه های مرکزی درب چوبی ورودی شیشه خور را با قیمت مناسب تری نسبت به فروشگاه های دیگر خریداری کنند.

فروشگاه مرکزی درب چوبی ورودی شیشه خور

نوع متریال بکار رفته در درب چوبی

نوع متریال بکار رفته در درب چوبی نوع متریال بکار رفته در درب چوبی بسیار بالا است و در جنس های مختلف تهیه می شود که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند و برای استفاده در مکانی خاص ساخته می‌شوند و وجود درب ها علاوه بر حفظ حریم خصوصی بخش‌های مختلف خانه یا محل کار باعث نما و زیبایی آن محیط هم می شوند لذا باید در انتخاب آن دقت زیادی کنیم و حتما از جنس چوبی خریداری کنیم که کیفیت خوبی داشته باشد.

در تولید انواع درب چوبی از جنس های مختلف مانند: چوب گردو و چوب راش، ام دی اف، pvc و… استفاده می کنند. که هر کدام ویژگی هایی دارند و درب هایی که از جنس چوب گردو و راش است در برابر عوامل محیطی و ضربه بسیار مقاوم بوده و ظاهر زیبایی دارند.بهتر است از این جنس برای قسمت‌های که رطوبت کمتری دارد مانند درب ورودی و درب لابی استفاده شود تا عمر مصرفی بیشتری داشته باشد.

درب هایی که از جنس ام دی اف است بخاطر قیمت مناسب، ضد خش بودن و طرح‌های متنوعی که دارد در میان مصرف کنندگان بیشترین میزان سفارش را دارد. مناسب برای اتاق ها و کمد دیواری است. درب پی وی سی همان درب ام دی اف است که یک لایه pvc بر روی آن کشیده شده است تا در برابر رطوبت مقاوم باشد و از آن برای درب سرویسهای بهداشتی که در معرض رطوبت است استفاده می‌کنند.

بخش‌های از خانه مانند سرویس ها که باید دائما شستشو شود نیازمند به دربی است که به خود رطوبت نگیرد و پوسیده نشود و باید برای آن از درب ضد آب استفاده کنند از این رو شما می‌توانید از نمونه درهایی که لایه ضد آب بر روی چوب آن پرس شده خریداری کنید زیرا در این درها نفوذ آب غیر ممکن است و بخاطر ویژگی ضد آب بودن دارای عمر بالایی است و مقاومت بالایی هم دارد.

توزیع کنندگان درب چوبی ورودی شیشه خور

توزیع کنندگان درب چوبی ورودی شیشه خور توزیع کنندگان درب چوبی ورودی شیشه خور توانسته‌اند با ارائه این محصول توجه خریداران زیادی را جلب کنند و امروزه افراد بیشتری تمایل دارند که برای درب ورودی خود از درب چوبی شیشه خور استفاده کنند زیرا ظاهر زیبایی به نمای ساختمان می دهد. در فروش بنا تاثیر بسیار زیادی دارد و توزیع کنندگان با توزیع این محصول در سراسر کشور دسترسی و خرید آسان را برای همه فراهم کرده اند. همچنین با وجود سایت های فروش آنلاین امکان خرید درب چوبی درجه یک به صورت غیرحضوری نیز برای افرادی که دسترسی ندارند فراهم گردیده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما