فروش انواع درب تمام چوب ضد حریق

طی سالهای اخیر فروش انواع درب تمام چوب ضد حریق و روکش درب ضد آب گسترش چشمگیری داشته است. علاقه مندی خریداران به این تجهیزات با هدف افزایش ایمنی ساختمان ها صورت می گیرد. به همین علت نیز انتخاب بهترین نوع درب ضد حریق برای خریداران حائز اهمیت است. در این راستا و برای آگاهی بیشتر از نمونه های تولیدی و وارداتی به بررسی ویژگی ها و روش های خرید و فروش این محصولات می پردازیم.

فروش انواع درب تمام چوب ضد حریق

مشخصات درب های ضد حریق

مشخصات درب های ضد حریق استفاده از تجهیزات مدرن در ساختمان های مسکونی سبب افزایش حس امنیت و جلوگیری از حوادث غیرمترقبه می شود. یکی از پرکاربردترین این ملزومات نصب انواع درب ضد حریق و ضد سرقت است. این درب ها از نظر شکل ظاهری دارای جنس بدنه چوبی هستند و امکان نصب تجهیزات مدرن مانند دوربین مدار بسته و قفل های خودکار بر روی آنها وجود دارد.

در تولید درب های ضد حریق تمام چوب و روکش درب کمد دیواری معمولاً از چوب های طبیعی مانند راش و گردو استفاده می کنند. این نوع درب دارای هسته چوبی توپر است که ضخامت آنها حدود 5 سانتی متر می باشد. برای افزایش قابلیت ضد حریق بودن آنها معمولاً پشم سنگ به کار می برند که مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش سوزی دارند.

درب ضد حریق از نظر استاندارد در ابعاد 105*210 و 110*210 ساخته می شوند که برای ورودی ساختمان های مسکونی انتخاب هوشمندانه ای هستند. یراق های نصب شده بر روی این نوع درب از جنس فولادی می باشند. لولای مورد استفاده بر روی این درب ها قابلیت تنظیم دارند و آنتی پنیک می باشند.

وزن درب ضد حریق متناسب با ابعاد و المان های به کار رفته در تولید آنها متغیر است. چرا که در برخی از موارد خریداران اقدام به سفارش طراحی ویژه این درب ها با طرح های مدنظر خود می کنند. بنابراین با توجه به این موارد و نوع یراق و چهار چوب وزن یکسان و مشخصی را نمی توان برای این دربها عنوان کرد.

پخش درب تمام چوب ضد حریق

پخش درب تمام چوب ضد حریق توزیع و پخش درب تمام چوب ضد حریق معمولاً از طریق نمایندگان فروش و همچنین فروشنده های فعال در این حوزه امکان پذیر است. اغلب تولیدکنندگان داخلی و برندهای خارجی از طریق دفاتر مرکزی یا نمایندگی های فعال خود در زمینه خرید و فروش این ملزومات فعالیت می کنند.

خریداران می توانند با شیوه های نوین و غیر حضوری از قیمت روز این محصولات کسب اطلاع کنند. همچنین تهیه کاتالوگ ارائه شده توسط برندهای تولیدی و بررسی تمامی جوانب و ویژگی های درب ها شیوه مناسبی جهت انتخاب نمونه مدنظر است که هزینه ای نیز برای خریداران به همراه ندارد.

با توجه به تنوع تولید این محصولات، خریداران عمده یا صادرکنندگان می توانند برای خرید درب ضد حریق استاندارد با شیوه های نوین و آنلاین اقدام به ثبت سفارش کنند. در این شیوه امکان انتخاب مدل های جدید با قیمت تولیدی و همچنین افزایش تنوع درب ها متناسب با نیاز بازار هدف وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما