فروش درب چوبی ضد سرقت با بالاترین کیفیت در سال 1400

درب چوبی ضد سرقت با کیفیت بسیار بالا در فروشگاه های سراسر کشور به صورت عمده در انواع مختلف به فروش می‌رسد که با همان قیمت سال ۱۴۰۰ فروش انجام می شود، توزیع کنندگان برای توزیع گسترده تر از طریق فروشگاه اینترنتی نیز اقدام به فروش می‌ کنند و همین این مورد باعث شده است خرید افزایش پیدا کند زیرا دسترسی بسیار راحت است و مصرف کننده می تواند خرید آنلاین را تجربه کند.

 فروش درب چوبی ضد سرقت با بالاترین کیفیت در سال 1400

عواملی که بر قیمت درب چوبی موثر است

عواملی که بر قیمت درب چوبی موثر است عوامل زیادی وجود دارد که قیمت درب ضد سرقت را تعیین می‌کند در حقیقت به مهمترین عوامل می‌پردازید پس با ما همراه باشید:

  • درب های چوبی دارای انواع مختلفی می باشد که بر اساس نوع آن کاربرد های متفاوتی دارد برای مثال درب چوبی ضد سرقت چهار قاب، ضد سرقت طرح سه قاب، درب چوبی سرویس بهداشتی. هوشمند هر کدام برای مکان های متفاوتی کاربرد دارد و جنس متفاوتی دارد بنابراین قیمت آن مجزا است.
  • دربهای ضد سرقت دارای قفل های متفاوتی می باشد که جنس قفل در قیمت تاثیر بسزایی دارد.
  • تعداد زبانه هایی که در قفل وجود دارد و مدل باز و بسته شدن قفل امروزه بسیار مدرن و جدید شده است، به صورت کارتی، اثر انگشتی و رمز دار می باشد که هر کدام قیمت خاصی دارد.
  • جنس درب ضد سرقت از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت می باشد که شامل درب چوبی، آلومینیومی، شیشه ای، فلزی ترکیبی از چوب و شیشه و غیره می باشد، هر کدام که مقاومت بیشتری داشته باشد قیمت آن بیشتر است و بر اساس آن قیمت تعیین می شود.
  • یکی از پرطرفدار ترین درب های ضد سرقت درب چوبی می باشد که نوع چوبی تاثیر مستقیم بر کیفیت و زیبایی می گذارد و قیمت آن را متفاوت می‌کند.
  • طرح، مدل، سایز و وزن درب نیز از عوامل تاثیرگذار دیگر بر قیمت می باشد هر چقدر که طرح پیچیده‌ای داشته باشد و سایز و وزن آن بیشتر باشد قیمت آن بیشتر است.
  • چهارچوب و لولا های درب ضد سرقت بر اساس جنس و طرح آن متفاوت است بنابراین هزینه های متفاوتی به همراه دارد.
  • این درب ها دارای زاویه های دید متفاوت هستند بعضی از آنها مجهز به دوربین مداربسته هستند که قیمت آن نسبت به مدل های معمولی گران تر است.
  • در ایران تولید کنندگان زیادی وجود دارد که در زمینه تولید درب های ضد سرقت فعالیت می‌کنند هر کدام از این تولید کنندگان بر اساس محصولی که تولید می‌کنند، قیمت مشخصی را تعیین می‌کنند بنابراین برند و میزان اعتبار آن در قیمت تاثیر زیادی دارد.

عوامل موثر بر امنیت درب ضد سرقت

عوامل موثر بر امنیت درب ضد سرقت امروزه با تولید درب های ضد سرقت امنیت ساختمان های مختلف افزایش پیدا کرده است و توسط دستگاه های پیشرفته زیر نظر مهندسین در اشکال مختلف تولید می شود، اما عواملی که بر روی امنیت خود در تاثیر گذار شامل موارد زیر می باشد:

  • تولید کنندگان باید سعی کنند که از مواد اولیه با کیفیت برای ساخت درب ضد سرقت استفاده کنند زیرا مواد اولیه تاثیر مستقیم در کیفیت نهایی خواهد گذاشت.
  • انجام برخی از فرایند ها از جمله ضد آتش، ضد آب، ضد خش کردن درب تاثیر مستقیمی بر افزایش کیفیت و بالا بردن امنیت درب دارند.
  • زمانی که درب ضد سرقت ضد آتش باشد حتی اگر آتش سوزی اتفاق بیفتد این درب مقاومت خود را از دست نمی دهد زیرا در زمان تولید مواد ضد آتش در آن به کار رفته است.
  • لولایی که برای ساخت درب به کار می رود امنیت درب ضد سرقت ها چندین برابر افزایش یا کاهش دهد، زیرا از طریق لولا امکان ورود به ساختمان وجود خواهد داشت اما زمانی که جوشکاری درستی انجام شود و ساخت لولا استاندارد باشد امنیت افزایش می یابد.
  • یکی از عوامل مهمی که در امنیت درب ضد سرقت تاثیر گذار است و باعث امنیت ساختمان می شود این است که با خروج فرد از ساختمان درب به سرعت بسته می‌شود و دارای زنگ خطر است یعنی اگر کسی به صورت پنهانی وارد شود به سرعت شناسایی می شود.

بررسی ویژگی های درب چوبی ضد سرقت با کیفیت

بررسی ویژگی های درب چوبی ضد سرقت با کیفیت درب های ضد سرقت با کیفیت دارای ویژگی‌ های هستند که با بررسی آن می توانید بهترین درب ضد سرقت و تشخیص دهید:

  • مهمترین ویژگی درب ضد سرقت با کیفیت، استاندارد بودن آن است که برای بررسی آن استاندارد ها باید به برند شرکت تولید کننده توجه کنید به طوری که به صورت کاملا واضح روی قسمتی از درب درج شده باشد.
  • یک درب ضد سرقت با کیفیت طول عمر بسیار بالایی دارد به طوری که تا چندین سال نیازی به تعمیر یا تعویض آن نیست، در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از جمله باران های سنگین، نور مستقیم خورشید و همچنین فشار فیزیکی مستقیم مانند برخورد یک شی محکم مقاوم است.
  • درب ضد سرقت دارای یک رنگ می باشد که رنگ آن نیز باید با کیفیت باشد، به طوری که به مرور زمان پوست پوست نشود و حالت اولیه خود را از دست ندهد.
  • یکی از عواملی که کیفیت درب ضد سرقت را مشخص می کنند نحوه بسته شدن درب است که باید به صورت کاملاً آرام بسته شود به طوری که با فشار دادن کوتاهی به آرامی بسته شود و سر و صدا ایجاد نکند.

عرضه بی واسطه درب چوبی ضد سرقت در کشور

عرضه بی واسطه درب چوبی ضد سرقت در کشور انواع درب چوبی ضد سرقت زیبا در مدل های جدید و سنتی در فروشگاه های آنلاین موجود است که با عرضه بی واسطه این محصول در سراسر کشور امکان خرید مقرون به صرفه برای تمامی مصرف کنندگان فراهم شده است و خوشبختانه افراد سودجو از این بازار حذف شده‌اند، بنابراین با خیال راحت خرید کنید محصول به درب منزل شما در زمان کوتاه ارسال می شود و زمانی که می خواهید سفارش خود را ثبت کنید از کد های تخفیفی که برای شما در نظر گرفته شده استفاده کنید.

با توجه به شرایط بازار را که دارای نوسان زیادی است و تحریم هایی که وجود دارد و قیمت به صورت دقیق مشخص نیست، زمانی قیمت مشخص می شود که شما سفارش خود را ثبت کنید، اما اگر اکنون قصد خرید ندارید و فقط می خواهید از قیمت مطلع شوید حتما با ما تماس بگیرید اطلاعات بسیار مفیدی در قالب یک مشاوره رایگان به شما ارائه می شود.

با خرید اینترنتی این امکان برای شما وجود دارد که در یک زمان محدود تنوعی از رنگ و طرح را مشاهده کنید و بتوانید بدون آنکه زمان زیادی هدر رود خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما