فروش مستقیم درب چوبی دو لنگه پارکینگ

فروش مستقیم درب چوبی دو لنگه پارکینگ و درب ضد سرقت ارزان رشت توسط مغازه های زیادی در سطح هر شهر انجام می شود، همچنین کارگاه هایی که این درب چوبی را تولید می کنند نیز اقدام به عرضه درب چوبی می نمایند که چون تولیدی این محصول هستند، قیمتی ارزانتر نسبت به سایر جاها دارند و می توانید بدون واسطه و با قیمتی مناسب تر، از این کارگاه ها اقدام به خرید نمایید و خریدی رضایت بخش داشته باشید.

فروش مستقیم درب چوبی دو لنگه پارکینگ

موارد استفاده از درب چوبی باکیفیت

موارد استفاده از درب چوبی باکیفیت از درب چوبی در موارد زیادی استفاده می گردد ولی عمده استفاده آن برای مکان هایی است که کمتر در معرض رطوبت و تابش مستقیم آفتاب باشند زیرا رطوبت و تابش مستقیم نور آفتاب، به مرور زمان باعث فرسایش چوب می گردد و درب کارایی خود را از دست می دهد و نیاز به تعویض پیدا می کند.

از مناسب ترین اماکن منزل برای به کار بردن درب های چوبی می توان به اماکن زیر اشاره کرد:

۱) درب آشپزخانه

۲) درب اتاق خواب ها

۳) درب گلخانه

۴) درب انباری

۵) درب پارکینگ

و…

هنگام خرید درب چوبی دقت نمایید که درب هایی با مقاومت بالا و جنس چوب عالی و در عین حال سبک انتخاب نمایید تا هم مدت ها کاربرد داشته باشند و هم استفاده از آن ها آسان باشد، بعضی از درب ها با وجود اینکه کیفیت مناسبی دارند، بسیار سنگین هستند و باز و بسته کردن آن ها امری دشوار است.

درب های چوبی یک لنگه یا دو لنگه هستند که نوع یک لنگه برای فضاهای داخلی مثل اتاق خواب مناسب تر هستند و نوع دو لنگه آن برای فضاهای بیرونی مثل پارکینگ مناسب تر هستند و نمای بهتری دارند.

در انتخاب درب های چوبی به هارمونی بین رنگ در و رنگ دکوراسیون منزلتان دقت نمایید، با توجه به اینکه تنوع رنگ درب های چوبی زیاد است، درب چوبی متناسب با رنگ دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید.

قیمت عمده درب چوبی دو لنگه

قیمت عمده درب چوبی دو لنگه قیمت عمده درب چوبی دو لنگه به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱) جنس چوب به کار برده شده

۲) ساده یا طرحدار بودن در و استفاده از طرح ساده یا پیچیده در آن

۳) فاصله مکان تحویل محصول از مکان تولید

۴) خرید مستقیم از تولیدی یا خرید با واسطه

۵) رنگ به کار برده شده برای رنگ آمیزی در

و…

با توجه به اینکه همه روز انواع درب چوبی و درب ضد سرقت ارزان چینی جدید با مشخصات متفاوت ساخته می شود، قیمت ها متفاوت است و خریدار گرامی می تواند با در نظر گرفتن مشخصات مد نظر خود اقدام به قیمت گیری کند و محصول مد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نماید، لذا باید توجه داشت که درب مد نظر هر مشخصاتی که داشته باشد، قیمت عمده آن نسبت به خرید تکی، ارزان و به صرفه تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما