قیمت استثنایی درب اتاق ضد سرقت در بازار ایران

درب اتاق ضد سرقت در بازار ایران با قیمت استثنایی و کیفیت عالی به دست مشتریان می رسد. در مدلسازی، طرح و رنگ انواع درب ضد سرقت هیچ محدودیتی وجود ندارد و به همین دلیل تنوع بالایی در تولید این محصول به چشم می خورد. درب های ضد سرقت مستطیلی و گرد در سایزهای مختلفی تولید می شوند و دارای رنگ های سفید، مشکی، قهوه ای، نسکافه ای و … هستند. پوشش درب های اتاق ضد سرقت اغلب از چوب طبیعی و یا ام دی اف است.

قیمت استثنایی درب اتاق ضد سرقت در بازار ایران

عوامل موثر در افزایش قیمت درب ضد سرقت

عوامل موثر در افزایش قیمت درب ضد سرقت امروزه استفاده از مدل های مختلف درب ضد سرقت درساختمان های مختلف اعم از مسکونی، تجاری، اداری و … بسیار متداول شده است. این محصول می تواند هم برای درب بیرونی و هم درب داخلی ساختمان بکار گرفته شود. هر کدام از این مدل ها متناسب با سبک دکوراسیون محل استفاده، انتخاب می شوند. معمولا درب های ضد سرقت بیرونی دارای ابعاد بزرگتری بوده و می توانند دو لنگه طراحی و ساخته شوند.

درب های ضد سرقت اتاق، دارای ظرافت های بیشتری هستند و متناسب با تزئینات و دکوراسیون داخلی ساختمان انتخاب خواهند شد. با مراجعه به بازار متوجه خواهید شد تفاوت قیمت بسیاری میان انواع مختلف درب ضد سرقت وجود دارد. این اختلاف قیمت بنا به دلایل مختلفی رخ داده است. از مهمترین عوامل موثر در افزایش قیمت درب شد سرقت عبارتند از:

  • کشور سازنده: درب های ضد سرقت وارداتی و به ویژه آن دسته از درب هایی که ساخت کشور ترکیه و یا ایتالیا هستند، دارای قیمت بالاتری می باشند. افزایش نرخ ارز یکی از دلایل اصلی گران بودن این درب ها است. درب های ایرانی با کیفیت، ارزانتر از درب های خارجی قیمت گذاری شده و با توجه به اینکه کیفیت بالایی هم دارند، خرید آنها کاملا مقرون به صرفه می باشد.
  • کیفیت: درب های ضد سرقت را با پروفیل های فولادی در لایه میانی می سازند. هرچه تعداد پروفیل ها بیشتر باشد، بر کیفیت و استقامت درب افزوده می شود. از سوی دیگر، کیفیت یراق آلات، قفل و لولاهای به کار رفته در ساخت درب ضد سرقت هم بر کیفیت نهایی مخصول و نحوه قیمت گذاری آن تاثیر مستقیم می گذارد.
  • پوشش لایه بیرونی: درب ضد سرقت می تواند دارای پوشش بدنه ای از چوب طبیعی، ام دی اف و با فلز باشد. برای درب های اتاق ضد سرقت، نمونه های چوبی و ام دی اف کاربرد بیشتری دارد. نمونه های تولید شده با چوب طبیعی دارای قیمت بالاتری هستند.
  • نحوه سفارش: سفارشات مستقیم و عمده درب ضد سرقت می تواند بر قیمت گذاری آن تاثیر چشمگیری بگذارد. سفارش انبوه کالا همواره با تخفیفات ویژه ای همراه بوده و ارزانتر در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

صفر تا صد تولید درب ضد سرقت

صفر تا صد تولید درب ضد سرقت درب های ضد سرقت به منظور ممانعت از ورود سارقین به داخل ساختمان ساخته می شوند و به همین دلیل در برابر هرگونه فشار، اهرم و دیلم مقاوم است و دسترسی به قفل میانی آن هم کار دشوار و حتی در برخی موارد، غیر ممکن می باشد. برای تولید درب ضد سرقت باکیفیت، حتما از متریال درجه یک استفاده می شود. شیوه ساخت درب ضد سرقت با درب های معمولی متفاوت بوده و از تجهیزات و دستگاه های خاصی برای این منظور استفاده می شود.

در مرحله نخست یک چهارچوب کلی برای درب در نظر گرفته می شود که می تواند در سایزبندی استاندارد بوده و یا طبق سفارش مشتری در ابعاد درخواستی ساخته شود. معمولا ضخامت چهارچوب برای استحکام بیشتر، 18 سانتی متر در نظر گرفته می شود. سپس نوبت به ساختن لنگه های درب می رسد که از ورق یگپارچه ساخته می شود. این ورق توسط دستگاه رول فرمینگ خم شده و فرم دلخواه را به خود می گیرد.

چهارچوب و لنگه های درب را با رنگ مخصوص الکترواستاتیک کوره ای پوشش می دهند. برای لایه میانی از یک ورق آهنی سرتاسری استفاده می شود که دارای پل های تقویتی به شکل U بوده و به طرز چشمگیری بر مقاومت آن افزوده شده است. هر لنگه از درب را کاملا بدون جوش و برش تولید می کنند که به این ترتیب احتمال شکستن و دیلم انداختن در آن، تقریبا به صفر می رسد.

برای پوشش رویه درب، از ام دی اف و یا روکش چوب طبیعی استفاده شده و طرح های متنوعی بر روی آن اجرا می شود. سپس چشمی، دستگیره، درکوب و … بر روی آن نصب خواهد شد. این نوع درب ها دارای لولای مخفی هستند و حتی در صورتیکه لولاها توسط سارقین حذف شوند، باز هم درب باز نخواهد شد. چنین دربی وزن بالایی در حدود 100 کیلوگرم داشته و دارای استانداردهای مورد تایید سازمان های ذی ربط می باشد.

راهنمای انتخاب برترین درب ضد سرقت

راهنمای انتخاب برترین درب ضد سرقت با توجه به تنوع بالای انواع درب ضد سرقت در بازار، مشتری ممکن است برای انتخاب بهترین مدل با سردرگمی مواجه شود. برای انتخاب برترین درب ضد سرقت، توجه به نکاتی ضروری می باشد:

  • جنس: مشتری تعیین می کند قصد خرید چه نوع درب ضد سرقتی را دارد. این محصول با جنس های متفاوتی از جمله فلزی، چوب طبیعی و ام دی اف به بازار عرضه می شود که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. همچنین تعداد لایه های پروفیل که برای ساخت قسمت میانی درب بکار رفته است هم تعیین کننده کیفیت آن خواهد بود.
  • برند تولیدکننده: در میان درب های ضد سرقت خارجی، نمونه های ساخت کشور ترکیه از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. پس از آن درب های ساخت ایران قابلیت رقابت با درب های ضد سرقت خارجی را داشته و با توجه به قیمت پایین تری که دارند، مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند. درب های ایرانی مرغوب تر از درب های ضد سرقت چینی هستند و خرید آنها دارای اولویت می باشد.
  • طرح و مدل: با توجه به سبک دکوراسیون و معماری خانه، بهترین مدل شامل درب های مستطیلی و یا گرد ضد سرقت را انتخاب کنید. هر کدام از این محصولات دارای تزئینات و نقوش متفاوتی هستند که براساس سلیقه مشتری انتخاب می شوند.
  • یراق آلات: تمامی یراق آلات شامل قفل ها، دستگیره، لولا ها و … یک درب ضد سرقت باید از نوع درجه یک و مرغوب باشند.

بزرگترین تامین کننده درب اتاق ضد سرقت در تهران

بزرگترین تامین کننده درب اتاق ضد سرقت در تهران بزرگترین تامین کننده درب اتاق ضد سرقت در تهران، مدل های متنوعی از این محصول را در اختیار داشته و با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. فروشندگان در بازار مرکزی عرضه انواع درب ضد سرقت، محصولات متنوعی در رنگ، طرح و سایزهای مختلف را آماده عرضه به خریداران کرده اند و مشتری گزینه های بسیاری برای انتخاب بهترین مدل خواهد داشت.

برای دریافت درب ضد سرقت با قیمت استثنایی در بازار ایران، خریدهای مستقیم و بدون واسطه می توانند بهترین راهکار باشند. در این نوع خرید، از دخالت دلالان و واسطه ها در امر قیمت گذاری محصول جلوگیری شده و درب ضد سرقت با قیمتی منصفانه به دست مصرف کنندگان می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما