قیمت انواع درب ضدسرقت کشویی اداری

قیمت انواع درب ضدسرقت کشویی اداری با توجه به متریالی که در آن به کار رفته است و نوع خرید که به صورت تکی یا عمده صورت گیرد منفاوت است. این درب ها از نظر چهار چوب با انواع دیگر متفاوت است و در حین ورود و خروج توسط چشمی و به صورت برقی کنترل شده و باز و بسته می‌شود و بدنه آن از جنس های مختلف چوبی مانند ام دی اف، پی وی سی، لمینت و… پوشانده شده و کلافی فولادی دارد که مقاومت آن را بالا می‌برد درب ضد سرقت کشویی بخاطر راحت باز و بسته شدن برای اماکن پر رفت و آمد مانند ادارات مناسب است.

قیمت انواع درب ضدسرقت کشویی اداری

معرفی مدل های مختلف درب ضدسرقت

معرفی مدل های مختلف درب ضدسرقت معرفی مدل های مختلف درب ضدسرقت کمک بزرگی به افرادی است که قصد دارند برای بالا بردن امنیت بنای خود از درب ضد سرقت استفاده کنند تا بتوانند بهترین نوع و مناسب ترین مدل را برای ساختمان خود تهیه کنند با مجهز کردن ساختمان خود به این درب ها ایمنی ساختمان خود را بالا برده و خیالتان در مسافرت‌ها راحت است زیرا باز کردن یا بریدن این درها بسیار سخت و دشوار است.

مکان‌های استفاده از درب ضد سرقت متفاوت است ولی عمدتا برای درب های اصلی ساختمان مانند درب ورودی اصلی، درب لابی و درب اصلی ورود به داخل واحد مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد و این محصول از بخش‌های مختلفی تهیه شده که عمدتا فولادی است تا مقاومت کار را بالا ببرد و در برابر ضربه و برش مقاومت لازم را داشته باشد و این کلاف فولادی را توسط لایه ای چوبی می‌پوشاندند.

درب ضدسرقت لابی و وردی ساختمان چون در نمای وردی ساختمان است کمی از نظر عرض متفاوت و بزرگتر است و از نظر زیبایی نیز متفاوت است و با شیشه های چند جداره ترکیب شده و جزو درب های ضدسرقت لوکس بشمار می‌آید و بخاطر قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و بارش قرار می‌گیرد چوب رویه آن از چوب طبیعی مانند گردو و راش است که در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم است.

درب های ضدسرقت برای ورودی های بزرگ برای کارایی بهتر به صورت دو لنگه نصب می‌شود ولی ورودی واحدها به صورت یه لنگه نصب می‌شود و معمولا برای بالا بردن ایمنی این درب ها از قفل هایی مانند قفل پسچی که امنیت خوبی دارند استفاده می‌کنند. قدرت خرید درب های ضدسرقت به علت قیمت بالایی که دارد در توان همه اقشار جامعه نیست و تولید کنندگان با تولید درب ضدسرقت تاشو که بر روی چهار چوب نصب می‌شود این مشکل را حل کرده‌اند.

شرکت صادراتی درب ضدسرقت کشویی

شرکت صادراتی درب ضدسرقت کشویی شرکت صادراتی درب ضدسرقت کشویی با تولید بهترین محصول که استانداردهای لازم را دارد توانسته علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور، خود را در بازارهای جهانی هم مطرح کند و در زمینه صادرات انواع درب ضدسرقت کشویی موفق عمل کند چنانچه قصد خرید این محصول را دارید کافیست به نمایندگی‌ های مجاز مراجعه کنید و در صورت خرید درب ضدسرقت عمده از تخفیفات ویژه در نظر گرفته استفاده کنید و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و همچنین می‌توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری هم محصول مورد نظرخود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما