قیمت درب ضد سرقت و ضد دیلم

درب ضد سرقت ضد دیلم عایق صدا از جمله درب هایی است که امروزه در ساختمان سازی بسیار پرفروش هستند و به دلیل مزایایی که دارند اکثر افراد ترجیح می دهند بدون لحظه ای تأمل و درنگ از آن ها برای حفظ امنیت محیط زندگی و کار خود کمک بگیرند علاوه بر اینکه زیبایی محیط را نیز بیشتر می کنند و دارای طرح های فوق العاده زیبا و متنوع هستند و در رنگ بندی های زیبا به بازتر عرضه می گردند. فروشگاه های بسیاری به عنوان مرکز تولید کننده و فروش درب ضد سرقت عایق صدا فعالیت دارند.

قیمت درب ضد سرقت و ضد دیلم

ویژگی های فنی درب ضد سرقت

ویژگی های فنی درب ضد سرقت درب ضد سرقت استیل عایق صدا دارای مشخصاتی است که مصرف کننده را ترغیب به استفاده از آن ها می کند. اولین ویژگی مثبت آن ها این است که همانطور از اسمشان پیداست ضد سرقت و دزدی می باشند. در حقیقت طراحی آن ها به گونه ای است که به راحتی باز نخواهند شد و از ورود سارقین جلوگیری خواهند کرد زیرا دارای چندین زبانه و قفل هستند که به این راحتی ها باز نخواند شد و باز کردن آن ها نیازمند تبحر خاص و سر و صدای زیاد است که دیگران را متوجه سرقت خواهند کرد به ویژه اینکه اگر این اتفاق در ساختمان های چند واحدی و مشاع بیفتند.

از طرف دیگر به دلیل اینکه لایه ای از فلز در ساخت آن ها به کار می رود بسیار مقاوم و مستحکم هستند و با برخورد ضربه های سخت نیز به راحتی آسیب نخواهند دید. نکته قابل تأمل دیگر این است که این درب ها عایق صدا و حرارت نیز هستند. به خصوص برای آپارتمان ها و ساختمان های چندین واحدی عایق صدا بودن این درب ها بسیار اهمیت دارد زیرا به خوبی می توانند حریم شخصی و خانوادگی را حفظ کنند و از خارج شدن صدا جلوگیری کنند ضمن اینکه عایق حرارتی می باشند.

قیمت خرید درب ضد سرقت و ضد دیلم

قیمت خرید درب ضد سرقت و ضد دیلم عرضه درب ضد سرقت در این مجموعه با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب انجام می شود. شما عزیزان نیز می توانید با مراجعه به صفحات مجازی این گروه تولیدی از انواع طرح ها و رنگ های متنوع دیدن کنید و از قیمت ها و نحوه خرید مطلع شوید. این مجموعه سال هاست که در این زمینه در حال فعالیت است و توانسته است رضایت مشتریان گرامی را کسب کند و قدردان اعتماد شما عزیزان باشد.

برای خرید کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید. قیمت قفل ضد دیلم در سایت بسیار مناسب تر است . و همچنین درب ضد سرقت وارداتی هم موجود می باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما