قیمت درب های ضد سرقت کارتی

یکی از بخش های مهم هر خانه و شرکت درب آن است که همواره تامین امنیت آن یکی از دغدغه های افراد بوده و به همین دلیل انواعی از درب های ضد سرقت ساخته می شود که از میان آن ها می توان به نوع دیجیتالی اشاره کرد، قیمت درب ضد سرقت کارتی متناسب با میزان مواد اولیه به کار رفته و همچنین تعداد قفل های هوشمند آن تعیین می شود و می توان قیمت های به روز آن ها از این مجموعه جویا شد.

قیمت درب های ضد سرقت کارتی

مزیت های درب ضد سرقت دیجیتال

مزیت های درب ضد سرقت دیجیتال استفاده از درب ضد سرقت دیجیتال دارای مزیت های فراوانی است که از جمله آن ها می‌ توان به امنیت بسیار بالای آن اشاره کرد چرا که این نوع درب ها تنها با استفاده از رمز های عبور باز می شوند و در صورتی که افراد رمز عبور را سه الی چهار بار اشتباه وارد کنند در این صورت آلارم هشدار نیز به صدا در می آیند که کمک زیادی به کاهش سرقت‌ ها خواهد کرد.

این نوع درب ها دارای سنسورهای حساس به شوک الکتریکی و آتش سوزی و حریق نیز هستند که باعث خواهد شد در صورت وجود خطراتی مانند آتش سوزی این درب ها به سرعت به صدا در بیایند و همچنین داشتن سنسور های حساس به شکل الکتریکی باعث خواهد شد که در صورت ورود ولتاژ های به شدت بالا به این درب ها قفل آن به طور خودکار شروع به کار کند.

برای این کار نیازی به استفاده از قفل و کلید نیست چراکه نحوه باز کردن آن با استفاده از کارت های عبور مخصوص بوده که کاملاً هوشمند هستند و بدون وجود این کارت ها و رمز عبور ورود به محل مورد نظر کاملا غیرممکن خواهد بود.

مرکز فروش ضد سرقت کارتی

مرکز فروش ضد سرقت کارتی مرکز فروش و خرید قفل کارتی هوشمند این محصولات را که دارای امنیت بسیار بالایی هستند به قیمت های مناسب به فروش می رساند و می‌توان از طریق این مرکز فروش این درب ها را در اندازه های بسیار متنوع و حتی سفارشی خریداری کرد به این صورت که رنگ، طرح و همچنین نوع قفل آن توسط مشتری تعیین شده و پس از ساخت تحویل داده خواهد شد.

قیمت قفل کارتی هتلی متناسب با عوامل مختلفی می‌ تواند تغییر کند که یکی از مهم ترین آن ها نوع خرید مشتریان خواهد بود به این صورت که با خرید های عمده و فله ای به راحتی می توان هزینه خرید را تا حدود ۱۵ درصد کاهش داد و از سوی دیگر حمل و نصب این درب ها در خرید های عمده کاملا رایگان بوده و به همین دلیل مورد توجه واقع شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما