قیمت عمده درب چوبی سنتی طرحدار

امروزه یکی از موارد اصلی که باعث می شود، افراد به دنبال یک جنس خوب و مطمئن باشند، قیمت آن است به همین خاطر افراد در زمان خرید یک درب سنتی هم، به قیمت درب چوبی سنتی بسیار دقت می کنند. البته لازم به ذکر است که بدانید تولید کنندگان همیشه سعی می کنند محصول خود را با قیمتی مقطوع در بازار های خرید و فروش عرضه کنند تا افراد آن را با قیمت مناسب خریداری کنند.

قیمت عمده درب چوبی سنتی طرحدار

بررسی اجمالی درباره درب چوبی طرحدار

بررسی اجمالی درباره درب چوبی طرحدار امروزه انواع درب چوبی، توسط افراد متخصص تولید می‌شود، تا افراد بتوانند درب چوبی منزل خود را با سلیقه و علایق خود خریداری کنند. ما در این مقاله سعی می کنیم، شما را به صورت اجمالی با انواع درب های چوبی و همچنین خصوصیات این نوع درب ها آشنا کنیم.

درب چوبی به صورت کل به دو گونه تقسیم می شود، نوع اول آن که کاملا ساده و بدون هیچ طرحی است و جنس این نوع درب ها اصولا از چوب راش و یا چوب های HDF و MDF است. این نوع درب های چوبی ساده به دلیل فشار حداکثری که به نوع چوب های آن وارد می شود، از مقاومت خاصی به خوردار هستند، به همین خاطر افرادی که به دنبال تامین امنیت کامل منزل خود می باشند، بهتر است که از این نوع درب ها استفاده کنند.

نوع دوم دیگری درب های چوبی، درب چوبی طرحدار است. این درب های چوبی در کنار مقاومت و استحکام خود، حالتی تزیینی و زیبا هم دارند که از این رو افراد بیشتر به سمت خرید و نصب این نوع درب های چوبی گرایش پیدا کرده اند. یکی از معروفترین این نوع درب ها، درب های PVC هستند که بخاطر ظاهر شفاف و براق خود، بسیار جلب توجه می کنند. این درب ها از جنس HDF هستند و در کارخانه ها یا روکشی PVC پوشانده می شوند و به این دلیل ظاهری شفاف و براق پیدا می کنند.

به صورت کلی این درب ها از نظر مقاومت و استحکام کاملا با هم یکسان و مساوی هستند ولی تنها تفاوتی که این درب های چوبی با هم دارند، در نوع رنگ بندی و طرح های آن ها هستند. که در نوع ساده، به رنگ های مشکی تا بازه قهوه ای روشن تولید می شود و همچنین در درب های چوبی طرحدار، رنگ بندی آنها از بازه های رنگ های روشن تا تیره در بازار دیده می شود.

بازار فروش درب چوبی سنتی

بازار فروش درب چوبی سنتی امروزه به خاطر گسترش بازار فروش درب های چوبی، تولید کنندگان فضای رقابتی ایی برای خود ایجاد کرده اند تا بتوانند محصول خود را با نهایت کیفیت و مرغوبیت در بازار های خرید و فروش عرضه کنند. اما این عامل باعث سردرگمی مشتریان در هنگام خرید می شود که از کدام برند می توانند یک درب با کیفیت تهیه کنند.

مجموعه رابین دور، یکی از مجموعه های فعال در عرصه تولید و پخش درب های چوبی هست، که سعی کرده محصولی با کیفیت و همچنین درجه یک را در بازار های مختلف عرضه کند. تا افراد بعد از خرید این محصول رضایت کامل داشته باشند و با خشنودی از این نوع درب استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما