قیمت کلی درب ضدسرقت آهنی

یکی از انواع درب ها که به صورت عمده به فروش می رسد و توسط تولیدکنندگان درب و پنجره طراحی و تولید شده و همچنین به قیمت مناسبی در بازار عرضه می گردد درب ضد سرقت آهنی است و یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده از این درها برای راه پله ها،درهای ورودی اداره ها و هتل ها و. ..است و این درها باکیفیت ترین نوع درها می باشند که قیمت درب ضدسرقت آهنی در مقایسه با سایر درها بسیار مناسب تر است و به صورت عمده نیز به فروش می رسند.

قیمت کلی درب ضدسرقت آهنی

مراحل تولید انواع درب ضدسرقت

مراحل تولید انواع درب ضدسرقت مهم ترین و اصلی ترین اجزای درب ضد سرقت هنگام تولید قفل ها هستند بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید چرا که بهترین درب ضد سرقت حتی اگر از فولاد باکیفیت و بر اساس استانداردهای جهانی نیز طراحی و ساخته شده باشد بدون قفل ضد سرقت تفاوتی با یک درب چوبی معمولی ندارد .

همچنین علاوه بر قفل ها لولا در اکثر درب های ضد سرقت از خارج و یا از هر دو طرف پنهان است و این کار مانع از باز شدن درب به وسیله اهرم های دیگر می شود.

درب های ضد سرقت معمولا از چند لایه تشکیل می شوند که جنس داخلی آن معمولا از فولاد است که با لایه هایی از جنس های مختلف مانند ام دی اف و اچ دی اف روکش شده است و فضای خالی موجود در درب ضد سرقت نیز با پشم سنگ پر می شود که این کار باعث می شود درب ضد سرقت عایق صوتی و حرارتی نیز باشد.

کارخانه عرضه درب ضدسرقت آهنی

کارخانه عرضه درب ضدسرقت آهنی کارخانه عرضه درب ضدسرقت بزرگ معمولا این درها را به صورت مستقیم و غیر مستقیم وارد بازار می کند این کارخانه ها از بهترین مواد برای ساخت این درها استفاده می کنند به خصوص از چوب های باکیفیت راش و گردو.

شما عزیزان می توانید برای خرید درب ضدسرقت از دو روش مستقیم و غیر مستقیم اقدام به خرید کنید در روش غیر مستقیم شما باید زمان زیادی را صرف کنید تا بهترین فروشگاه را پیدا کنید که درهای چوبی کیفیت داشته باشد همچنین قیمت ها نیز ثابت نیستند و نمی توانید همزمان چندین نوع درهای چوبی را ببینید و انتخاب کنید.

بنابراین به شما روش غیر مستقیم را پیشنهاد می کنیم در روش غیر مستقیم شما با ورود به این سایت می توانید خیلی راحت خریدتان را انجام دهید و به صورت 24ساعت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است مزیت سایت ما این است که هم قیمت ها ثابت هستند هم می توانید قیمت ها را مقایسه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما