مراکز خرید درب چوبی اتاق ارزان قیمت

مراکز خرید درب چوبی اتاق و درب ضد سرقت ارزان رشت ارزان قیمت را در سایز و اندازه های مختلف به صورت مستقیم عرضه می کنند. درب چوبی اتاق هم به صورت طرح دار و هم ساده تولید و عرضه می شود تا خریداران بتوانند به سلیقه خود درب مناسب را انتخاب و سفارش دهند.

با فروش مستقیم هم تنوع و هم قیمت درب های چوبی ارائه شده برای فروش مناسب تر بوده و خریدارانی که برای خانه خود نیازمند خرید چند درب به صورت یکجا هستند راحت تر می توانند نیازشان را با قیمت کمتر تامین کنند.

مراکز خرید درب چوبی اتاق ارزان قیمت

درب ضد سرقت و آنچه باید بدانید!

درب ضد سرقت و آنچه باید بدانید!

استفاده از درب ضد سرقت ارزان چینی امروزه از اهمیت زیادی به خصوص در ساختمان های مسکونی با تعداد واحد بالا برخوردار است. درب های ضد سرقت از نظر شکل ظاهری، جنس، تعداد قفل و امنیت با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

جدیدترین مدل های درب ضد سرقت در برابر آتش سوزی و ضربه های شدید هم بسیار مقاوم هستند. این درب ها دارای چند لایه بوده و دو قفل که یکی به عنوان قفل مرکزی شناخته می شود را دارا هستند.

لایه داخلی این درب ها برای مقاومت بیشتر از فولاد ساخته شده و لایه رویی از جنس چوب با روکش پی وی سی یا ام دی اف می باشد. ضخامت لایه ها با توجه به جنس و نوع درب متفاوت است. هرچه درب ضخیم تر باشد، نشان دهنده ضخامت بیشتر لایه ها به خصوص لایه درونی درب می باشد.

درب های ضد سرقت همچنین دارای چشمی معمولا 360 درجه هستند تا به راحتی امکان رویت فضای بیرون هم وجود داشته باشد.

خرید درب چوبی ارزان قیمت

خرید درب چوبی ارزان قیمت

راه های مختلفی برای خرید درب چوبی ارزان قیمت وجود دارد. درب چوبی ارزان در تهران را می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری سفارش دهید. با استقبال خوبی که از سوی خریداران صورت گرفته، در حال حاضر فروش انواع درب چوبی در سایزهای مختلف به صورت اینترنتی در حال انجام است.

قیمت روکش درب چوبی در بازار آنلاین بسیار مناسب تر از قیمت آن در فروش آزاد است، چرا که عرضه انواع مصنوعات چوبی در فروش اینترنتی بدون واسطه انجام می گیرد و همین امر اثر مستقیمی بر قیمت تمام شده انواع درب های چوبی می گذارد.

شما می توانید برای خرید یک درب چوبی باکیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین به سایت ما مراجعه نمایید. متنوع ترین طرح و رنگ درب چوبی در ابعاد مختلف ارائه شده تا مشتری بتواند به سلیقه خود و به اندازه بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته، خریدش را نهایی کند.

ثبت سفارش به صورت 24 ساعته امکانپذیر بوده و شما محدودیتی از نظر زمان و مکان برای خرید نخواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما