مراکز فروش درب چوبی سنتی اصل

درب ها یکی از اجزا مهم ساختمان هستند که در انواع مختلف در اندازه های مختلف تولید و عرضه می شود که یکی از این درب ها طرح سنتی است که برای ساختمان ها، مساجد، خانه ها و ویلا ها مورد استفاده قرار می گیرد. فروش درب چوبی سنتی را در طیف وسیعی از سبک ها برای مشتریان در سراسر کشور طراحی و تولید می شود. چه به دنبال درب ساده و کلاسیک باشید یا بزرگ و کوچک ما می توانیم آن را تولید و عرضه کنیم.

مراکز فروش درب چوبی سنتی اصل

اطلاعاتی درباره طرح درب چوبی

اطلاعاتی درباره طرح درب چوبی انواع درب های مورد استفاده در منازل با توجه به نوع و هدف آن ها متفاوت است و انواع درب های چوبی به دلیل قابلیت کنترل دکوراسیون، شکل و اندازه آن ها معروف ترین آنهاست. درب‌های اتاق چوبی کلاسیک از چوب طبیعی ساخته می‌شوند که بین چوب راش، چوب بلوط و درهای طاق‌دار چوب متفاوت است، زیرا مجلل هستند و معمولاً وزن زیادی دارند و گران‌قیمت هستند، بنابراین با توجه به خاصیت‌شان اغلب در خانه‌های ویلا و کاخ استفاده می‌شوند.

درب های چوبی آکاردئونی طرح ها و اشکال زیادی دارند، زیرا از قطعات طولی مساوی تشکیل شده اند که هر کدام بین 10 تا 15 سانتی متر عرض دارند که در یک چارچوب به هم متصل شده و با باز و بسته شدن درب به نرمی حرکت می کنند.این قطعات روی هم چیده می شوند. وقتی در باز می شود، اتاق بزرگتر به نظر می رسد.

درب های پرکننده چوب این نوع درب های چوبی مدرن بیشترین کاربرد را در ویلاهای مسکونی شخصی دارند. این درب ها با قاب های ساخته شده از چوب طبیعی سوئدی متمایز می شوند و داخل قاب به صورت در هم تنیده با پنل هایی از فونتکس آلمانی پر شده است که دوام لازم را به آن می بخشد.

درب های چوبی پرس شامی مانند درب های چوبی پرکننده قبلی ساخته می شوند، اما به دلیل شکنندگی روکش بیرونی آن مانند درب اتاق های چوب سنگین کلاسیک حکاکی نمی شوند، بلکه می توان آن را در رنگ های متنوع رنگ آمیزی کرد. و از این درب های چوبی پرس شده می توان در اتاق های داخلی منازل و ادارات نیز استفاده کرد که از ویژگی های آن قیمت مناسب می باشد.

درب چوبی طرحدار و ساده کشویی به خاطر اینکه انعطاف پذیر هستند، می توان از آنها برای بیش از یک منظور در خانه استفاده کرد، به عنوان مثال، می توان از آنها برای تقسیم یک اتاق بزرگ به دو اتاق در صورت نیاز استفاده کرد یا می توان از آنها برای اتاق هایی با فضای کوچک و ایده درهای چوبی کشویی را می توان در کمد لباس استفاده کرد.

تولیدکنندگان درب چوبی سنتی اصل

تولیدکنندگان درب چوبی سنتی اصل تمام درب های ورودی سنتی ما به صورت عمده و یا با سفارش مشتری ها تولید می شوند. درهای ورودی سنتی ما ساخته شده از چوب مرغوب عملکرد بهتری دارند و از هر درب چوبی دیگری که در بازار پیدا می کنید بهتر است.

دانستن اینکه درب شما نیز توسط یک تولیدی با صنعتگران ماهر و با استفاده از بهترین چوب و مواد ساخته شده است، به شما اطمینان می دهد که درب ورودی جدید شما مادام العمر برای شما دوام خواهد داشت. عرضه درب چوبی ما با ورودی سنتی با ترکیب سیستم های قفل مدرن با رنگ و روکش های روغنی حرفه ای می باشد. ما می ‌توانیم درب جدید شما را بصورت حرفه‌ای به هر رنگی که انتخاب می‌ کنید ارائه می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما