مرکز سفارش درب چوبی توری

مرکز سفارش درب چوبی توری تمام کارگاه های نجاری بوده و افراد تولید کننده این نوع درب به منظور افزایش درآمد، جذب نیروی کار جوان، رونق اقتصادی اقدام به تولید نموده اند، درب چوبی برای تمام ورودی خانه ها به ویزه در پنجره ها برای جلو گیری ورود حشرات ریز مانند پشه ساخته و نصب می گردد، این مراکز با گرفتن سفارش و داشتن اندازه اقدام به تولید بهترین نوع درب محکم می نمایند تا در تابستان خانواده ها بتوانند درب اصلی را هنگام حضور در خانه باز بگذارند.

مرکز سفارش درب چوبی توری

دو مدل پرطرفدار درب چوبی جدید

دو مدل پرطرفدار درب چوبی جدید امروزه درب های ورودی منازل از جنس چوب عالی بوده و بسیار شیک و در مواردی ضد سرقت هستند، درب هایی که از جنس چوب عالی مانند گردو ساخته شده وبا رنگ های بسیار شیک و جذاب جلا گرفته اند، ضد سرقت هستند و از داخل با دستگیره و از بیرون با کلید باز می شوند، دارای چشم الکتریکی بوده و فرد در داخل می تواند فضای بیرون از منزل را ببیند، از جنس ام دی اف و نئوپان عالی هم ساخته می شوند.

برای ورود به ساختمان درب بزرگتر و در بعضی موارد دولنگه بوده تا زمان اسباب کشی یا خرید وسیله برای منزل باز شده و رفت و آمد راحت تر باشد، اما برای اتاق خواب و اتاق کودک درب کوچک تر بوده و چشم الکتریکی هم ندارند، گاهی برایشان از بالا شیشه در نظر گرفته می شود و زمانی هم شیشه ندارد، به استحکام درب ورودی نبوده و از جنس چوب معمولی ساخته می شود.

درب توری تاشو بسیار شیک و دارای نمای زیبایی می باشد و اغلب برای ورودی پذیرایی ها به حالت تجملاتی مورد استفاده قرار می گیرند، دارای چشمه های بسیار شیک و جذابی هستند که و اندازه آن توسط نجاران و افراد هنرمند طراحی شده و بر روی چوب پیاده کرده اند.

تولید عمده درب چوبی توری

تولید عمده درب چوبی توری تولید کنندگان درب چوبی اقدام به تولید درب چوبی تاشو نموده اند تا علاوه بر جذب نیروی کار جوان و رونق اقتصادی در حوزه چوب، کسب در آمد نمایند، این تولید کنندگان اقدام به صادرات درب هم نموده اند تا کالای ایرانی با نمونه های خارجی رقابت نماید. اکثر کارگاه های تولید جوب در استان های هستند که جنگل داشته و از چوب برای ساخت درب استفاده می کنند.

گاهی تولید این درب ها از طریق چوب های وارداتی هم ممکن است، بعضی از چوب ها از روسیه وارد ایران شده و تبدیل به درب چوبی درجه یک شده و با یک برند معروف ایرانی در کشور‌های دیگر به فروش میرسند و برای ایران درآمد زایی به همراه دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما