مرکز عرضه درب چوبی حال چرمی

درب ها یکی از بخش های جدایی ناپذیر خانه ها و ساختمان ها می باشد و می توان گفت درب ها در تمام ساختمان ها وظیفه جدا نمودن یک قسمت منزل از یک قسمت دیگر می باشد. درب ها انواع و اقسامی دارند وبرای کاربردهای مختلفی ساخته می شوند که برای نمونه برخی درب ها برای درب حیاط و برخی برای قسمت های داخلی خانه مخصوصا حال منازل ساخته می شوند. درب چوبی حال یکی از درب های معروف قسمت داخلی خانه می باشد که در طرح های مختلفی موجود می باشد.

مرکز عرضه درب چوبی حال چرمی

طرح جدید درب چوبی چرمی

طرح جدید درب چوبی چرمی امروزه درب های داخلی خانه مخصوصا درب های حال در طرح ها و رنگ های متنوعی ساخته می شوند و به بازار عرضه می شوند و همه ی سلیقه ها را پوشش می دهند. تفاوت اساسی و مهم درب ها جنس آن ها می باشد به طوری که امروزه اغلب درب ها از جنس چرم می باشد و در حال حاظر کمتر درب های چوبی ساخته می شوند و در منازل استفاده می گردد.درب های چرمی امروزه پرفروش ترین نوع درب ها می باشد و بیش تر افراد از این درب ها استفاده می نمایید چرا که زیبا خاص دارند و به منزل زیبایی فوق العاده می بخشد.

امروزه دربی خاصی طراحی و ساخته شده است که هم زیبایی درب های چرمی و حتی بیشتر از آن را دارد و هم قیمتی تقریبا پایین؛ این درب، درب چوبی چرمی می باشد که همان طور که از اسمش پیداست هم از چوب وهم از چرم ساخته شده است و به دلیل این که از چرم کمتر استفاده می شود هزینه پایین تری نسبت به درب های کاملا چرم دارند.

این درب ها نیز همانند درب های کاملا چوبی و چرمی طرح و رنگ های متنوعی دارند و از مواد کاملا مستحکم و با دوام ساخته می شوند. به علت استفاده هم زمان از چوب و چرم در این درب می توان درب هایی بسیار زیبا و شیک ساخت برای مثل می توان چرم مورد استفاده در درب چوبی چرمی را ساده و یا طرح دار استفاده نمود ویا نیز چرم هارا به هر شکلی دوخت داد و طرح هایی مثل لوزی و مربع ایجاد نمود.

امروزه درب های چوبی چرمی به یک شکل واحد و تقریبا یکسان ساخته می شوند واین طرح واحد این است که چرم در وسط درب قرار می گیرد و اندازه چرم وسط درب چوبی چرمی می تواند خیلی بزرگ ویا خیلی کوچک باشد.اما چرم مورد استفاده تقریبا متوسط می باشد.

کارخانه عرضه درب چوبی حال چرمی

کارخانه عرضه درب چوبی حال چرمی امروزه کارخانجات بسیار زیادی در زمینه عرضه درب چوبی حال چرمی فعالیت می نمایند. اما آنچه که این کارخانجات را از یکدیگر متمایز می نماید و برتری می بخشد استفاده از وسایل اولیه مرغوب و استفاده از طرح های به روز و جدید می باشد.

کارخانه عرضه درب چوبی حال چرمی ما، دارای سابقه ای فراوان می باشد و به علت استفاده از وسایل اولیه مرغوب برترین کارخانه محسوب می شود. اگر تمایل دارید درب چوبی مشکی چرمی زیبا وشیک تهیه نمایید از درب های ما دیدن و خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما