مرکز پخش درب ضدسرقت لوکس برجسته

مرکز پخش درب ضدسرقت لوکس برجسته همیشه بازار گرمی دارد چون بدون واسطه و با بالاترین کیفیت محصول را در اختیار مشتریان می گذارد درب ضد سرقت در برابر دستکاری، فشار و برش مقاومت بالایی دارد به همین دلیل می تواند ایمنی بالایی را در مکان مورد نظر ایجاد کند علاوه بر این عایق گرما، سرما، صدا، رطوبت و ضد حریق می باشد‌.

مرکز پخش درب ضدسرقت لوکس برجسته

رنگبندی جدید درب ضدسرقت لوکس

رنگبندی جدید درب ضدسرقت لوکس رنگ بندی های جدید درب ضد سرقت لوکس شامل گزینه های زیر می شوند:

  • درب ضد سرقت قهوه ای: با انواع دکوراسیون ها به خوبی ست می شود چون طیف متنوعی دارد و چون آلودگی های فضای بیرونی بر روی آن مشخص نیست بهترین گزینه برای مکان هایی است که گرد و خاک و رفت و آمد زیاد می باشد.
  • درب ضد سرقت سفید: بالاترین فروش را بعد از درب ضد سرقت قهوه ای دارد و با مبلمان های مدرن به خوبی ست می شود.
  • درب ضد سرقت طلایی: فرورفتگی ها و برجستگی های روی درب به رنگ طلایی می باشد.
  • درب ضد سرقت دو رنگ: دارای دو رنگ ترکیبی است در واقع بخشی از درب رنگ قهوه ای و بخشی دیگر رنگ سفید دارد.

از انواع درب های ضد سرقت می توان به درب ضد سرقت ایرانی، چینی و ترکیه ای اشاره کرد درب ضد سرقت ایرانی دارای بدنه ای از جنس چوب راش و بلوط می باشد به همین دلیل استحکام بالایی بدنه آن دارد و دارای چهار لولا است که به راحتی رگلاژ می شود دارای دستگیره فلزی می باشد. همچنین دارای 8 زبانه است درب ضد سرقت ایرانی معمولا در ابعاد 210 در 110 سانتی متر تولید می شود و به صورت تک لنگه می باشد.

درب ضد سرقت چینی به صورت مخفی از چهار عدد لولا تشکیل شده است که امکان رگلاژ کردن آن وجود دارد و دارای جنس فلز با روکش فلز می باشد و قفل آن 13 عدد زبانه دارد که بسیار محکم می باشد و در چهار جهت به خوبی حرکت می کند درب ضد سرقت ترک به صورت ام دی اف با روکش چوب می باشد و 4 لولا دارد و در حالت دو لنگه و تک لنگه به ترتیب در اندازه های 180 در 217 سانتی متر و 110 در 210 سانتی متر تولید می شود.

قیمت عمده درب ضدسرقت لوکس برجسته

قیمت عمده درب ضدسرقت لوکس برجسته قیمت عمده درب ضد سرقت لوکس برجسته کمتر از قیمت خرده می باشد البته رنگ، مدل، کیفیت، نوع برند، تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند علاوه بر قیمت در هنگام خرید درب ضد سرقت لوکس باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • برای خرید درب ضدسرقت صادراتی به سراغ برند های معتبر بروید.
  • با توجه به سلیقه خود می توانید رنگ درب را انتخاب کنید.
  • به عایق بودن درب در برابر گرما و سرما توجه بفرمایید.
  • به ضد حریق بودن آن توجه کنید.
  • درب ضدسرقت چوبی و درب ضد سرقت فلزی از جنس های مختلف این نوع درب هستند که می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را انتخاب و خریداری کنید‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما