نمایندگی فروش درب ضد سرقت لوکس سفید در تهران

امروزه، درب ضد سرقت ارزان رشت در میان افراد زیادی محبوبیت دارد. و خریداران زیادی دوست دارند که یک در ضد سرقت با کیفیت و خوب بخرند. اما خرید این درب ها، نیاز به شناخت ویژگی های آن ها دارد. پس اگر این ویژگی ها و مشخصات را نشناسند، در خرید خود موفق نخواهند بود. پس ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ویژگی های یک درب ضد سرقت مرغوب و درجه یک بپردازیم. درب های ضد سرقت به ساختمان ها فضایی شیک و مدرن می بخشد. یک درب ضد سرقت لوکس سفید می تواند فضایی آرامبخش را برای آپارتمان شما فراهم آورد. و دربی قهوه ای رنگ ساختمان شما را به فضایی مدرن تبدیل می کند.

نمایندگی فروش درب ضد سرقت لوکس سفید در تهران

شناخت بهترین نوع درب ضد سرقت

شناخت بهترین نوع درب ضد سرقت برای شناخت بهترین نوع درب ضد سرقت باید، یک سری از فاکتور ها را مد نظر قرار داد که در ادامه این مطلب به آن ها اشاره می کنیم:

1 ) ضخامت چهارچوب : ضخامت یک چهارچوب ایده آل با دوام بالا باید 1.5 میلی متر و بالاتر از آن باشد.

2 ) جنس لولا:مورد مهمی که باید در خرید درب به آن توجه کرد جنس لولای درب است. چرا که لنگه های درب بر روی آن ها خواهد چرخید. لولای درب باید بتواند به راحتی وزن کل درب را تحمل نماید. اگر جنس لولای استفاده شده در درب ها نامرغوب باشد و یا تعداد این لولا ها کمتر از استاندارد مورد نظر باشد بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی درب از حالت رگلاژ خود خارج می گردد. بهترین عدد برای تعداد لولا های استفاده شده در درب ها 3 عدد می باشد. و نیز استفاده از لولای بلبرینگ دار مهم ترین نکته در امنیت درب ها است.

3 ) جنس لایه: طرح لایه های درب سلیقه ای است اما توجه به این نکته بسیارمهم می باشد که جنس لایه های درب باید متناسب و همگون با محل استفاده آن انتخاب گردند. مثلا جنس ام دی اف زیبا تر و براق تر از جنس ملامینه و پی وی سی می باشد. اما در برابر خط و خش و همچنین نور آفتاب دارای استحکام کمتری است.

4 ) روکش درب : روکش ها دارای طرح های گوناگونی در بازار می باشند. روکش های ایتالیایی، اروپایی، چینی، ترکیه ای و ایرانی از مهم ترین روکش های موجود در بازار هستند. این روکش ها به خاطر سابقه خوبی که در بین مشتریان دارند از بهترین کشور های سازنده آن ها می باشند. در انتخاب روکش درب باید توجه زیادی داشت چرا که علاوه بر زیبایی وظایفی همچون عایق بودن و ضد رطوبت بودن را هم بر عهده دارد.

اطلاعات مفید درباره درب ضد سرقت

اطلاعات مفید درباره درب ضد سرقت در مجموع چهار کشور در زمینه تولید درب های ضدسرقت حرف اول را می زنند. کشور ایتالیا دارای گران ترین تولیدات در این زمینه می باشد. درب هایی شیک و لوکس که عمدتا قیمت های بسیار بالایی دارند ساخت کشور ایتالیا هستند. در رده ی پایین تر کشور ترکیه قرار دارد، که بیشتر در بازار نیز شاهد فروش همین درب ها هستیم. این درب ها طرحی شیک و فوق العاده دارند و از روکش های جذابی تولید می شوند. ایمنی در آن ها بالا است و در این عرصه حرفی برای گفتن دارند.

درب های ایرانی ضد سرقت، تقریبا مشابه درب های ترکی می باشند. این درب ها نیز از امنیت بالایی برخوردارند و دارای قیمت مناسبی نیز هستند. این درب ها در ایران تولید می شوند. چارچوب های آن ها از ورق ها و پروفیل های فولادی و توسط دستگاه های رول فرمینگ ساخته و پرداخته می شود. این درب ها در صادرات به کشور های مختلف نیز پیشروند. اما دسته آخر این درب ها، درب های چینی اند که همانند بیشتر اجناس چینی کیفیت پایینی دارند و از امنیت بسیار کمی بهره گرفته اند. این درب ها از جنس آهن اند و بسیار مقاومت کمی دارند.

در بین درب هایی که به آن ها اشاره شد درب های ایرانی و ترکی لولا های مخفی در درون خود دارند و این باعث می شود که در برابر اهرم کردن درب ها توسط سارقان در امان باشند. همچنین این درب ها در برابر حریق نیز بسیار مقاوم اند. و تحمل بالایی از خود نشان می دهند. اما در خرید یک درب ضد سرقت مطمئن علاوه بر توجه به این نکات باید به محل خرید خود نیز توجه کنید و از مراکز معتبر درب خود را خریداری کنید.

دلایل استفاده از درب ضد سرقت

دلایل استفاده از درب ضد سرقتدرب ضد سرقت ارزان چینی، مناسب ترین درب برای استفاده در آپارتمان ها و منازل مسکونی ادارات و مراکز امنیتی و تجاری نصب کرد. این درب ها دارای ویژگی هایی می باشند که می تواند دلایل خوبی برای استفاده از آن ها باشد. در ادامه به این دلایل می پردازیم:

عایق خوب صوت، حرارت و رطوبت: درب‌های ضد سرقت، عایق‌های عالی برای رطوبت، صدا و حرارت می باشند. بعضی از مدل‌ های این درب ها، عایق صدا می باشند و بعضی دیگر از درب های مقاوم در برابر سرقت ، عایق حرارت هستند. این درب ها، پنج الی هشت ساعت می‌توانند در مقابل حرارت و آتش سوزی مقاومت نشان بدهند. همینطور از نفوذ سرما و خروج گرما در فصل های سرد سال جلوگیری می‌کنند.پس در صرفه جویی از انرژی گزینه ی خوبی می باشند.

زیبایی درب ضد سرقت: یکی دیگر از دلایل به کار بردن این درب ها در منازل مسکونی،زیبایی‌ آن ها می باشد.تولیدکنندگان درب های چوبی ، ایده های خود را در قالب نقش ها و طرح های مختلفی بر روی دربهای ضدسرقت اجرا می کنند. امروزه در زمان خرید درب ضد سرقت می‌توانید در میان همه ی طرح‌های متنوع بگردید و چیزی که باب سلیقه ی شما و شخصیتتان است را پیدا و خریداری کنید.

مراکز پخش درب ضد سرقت لوکس سفید در سطح کشور

مراکز پخش درب ضد سرقت لوکس سفید در سطح کشور مجموعه رابین، شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع درب های چوبی لابی ضد خش ریلی، درب اتاقی تمام چوب سبک و درب ضد سرقت می باشد. این مجموعه بهترین و محکم ترین درب های موجود در بازار را می سازد. و کوشیده تا با ساخت بهترین درب های ضد سرقت، فضای امن و آرام را برای مشتریان خود فراهم کند. مجموعه رابین، صادرکننده این درب ها به خارج از کشور می باشد و با بازاریابی درست و اصولی توانسته تا محصولات خود را در دل خانه های کشور های خاورمیانه باز کند. برای مشاهده انواع درب های شرکت رابین و ثبت سفارش خود می توانید از سایت این مجموعه دیدن کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما