پخش عمده درب ضدسرقت چوبی خانه

درب های ضد سرقت با درب های معمولی متفاوت می باشد. این نوع درب ها در برابر افراد ناشناس یا همان (سارقین)مقاوم هستند و به راحتی خراب و آسیب نمی بیند تا سارقین بتوانند وارد مکان مورد نظر شوند.

پخش عمده درب ضد سرقت چوبی مزیت دیگری دارد که آن این است که در زیبایی و شیک بودنش می باشد که نشان از تفکر و وقت گذاشته شده برای ساخت این محصول پر طرفدار است تا امنیت را مهیا کند.

پخش عمده درب ضدسرقت چوبی خانه

راهنمای انتخاب بهترین درب چوبی

راهنمای انتخاب بهترین درب چوبی برای خرید درب ضد سرقت باکیفیت در ابتدای امر باید حس امنیت را در ما ایجاد کند. جنس چوب درب و چهارچوب ها در آن از فلز به کار رفته باشدکه استحکام بهتری دارد. چهارچوب ها باید ضخیم باشد و ضخامت چهارچوب ها نشان از بالا بودن و امنیت دار بودن جنس می باشد. درب های ضد سرقت چوبی از نظر وزنی می توان گفت سنگین هستند پس لولاهایی که در این طرح و مدل درب را باید نگه دارد، بسیار مهم است که از چه نوع کیفیت و استقامتی برخوردار می باشد.

بین دو طرف درب باید از ورقه های فولادی استفاده شده باشد که اگر غیراز این باشد یک درب کاملا معمولی است. بهترین قفل و کلید را باید برای درب های ضد سرقت انتخاب کرد و همچنین کیفیت دستگیره های درب نیز حائز اهمیت می باشد و ساده نباید از این چند مورد گفته شده گذشت.

این درب ها باید استانداردهای جهانی را داشته باشند. درب های ضد سرقت عایق بندی شده اند تا صدا وارد و خارج نشود و ضد حریق نیز است. درب های ضد سرقت، نواری دارند دور تا دور چهارچوب که مانع ورود گرد و غبار می شود. نصب آن بسیار راحت و آسان است و همین باعث می شود که مخاطبین بیشتری برای خرید این نوع درب ها اشتیاق نشان دهند. ضد آب، ضد حریق، تنوع در مدل و طرح و رنگ و دیر خراب شدن از مزایای این نوع درب ها می باشد. به علت تنوع بالا، قیمت درب چوبی متغیر می باشد و بستگی به کیفیت آن دارد‌.

شرکت عرضه درب ضدسرقت چوبی

شرکت عرضه درب ضدسرقت چوبی کارخانه های تولید کننده درب های ضد سرقت چوبی بنا به تقاضای عموم ساخته و آماده و وارد بازار خرید و فروش می شود. درب چوبی خانه یکی از پرکاربردترین کالا می باشد که امروز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. عرضه درب های ضد سرقت از درب کارخانه ها به‌ صورت مستقیم و بدون این که واسطه ای در میان باشد با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازار عرضه می شود. به همین دلیل اگر خرید از این شرکت از طریق تماس تلفنی و به صورت عمده انجام شود علاوه بر مناسب بودن قیمت ، از نظر حمل و نقل و هزینه های دیگر مقرون به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما