کارخانه عرضه درب چوبی ساختمان تهران

درب های چوبی دارای استفاده زیادی هستند، جنس آن ها از چوب است و با جنس های دیگر نیز تولید می شوند، که زیبایی بی نظیر دارند و جدا کننده اتاق خواب از حال و پذیرایی می باشند. کارخانه عرضه درب چوبی ساختمان تهران درب ها را به روش های مختلفی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و برای این کار از سایت های معتبر اینترنتی کمک می گیرد.

کارخانه عرضه درب چوبی ساختمان تهران

معرفی مدل های مختلف درب چوبی

معرفی مدل های  مختلف درب چوبی مدل های مختلف درب ها وجود دارد که هر کدام از این درب ها در هر طرح و رنگی که باشد به کار برده می شوند. این درب ها از چوب ام دی اف، نئوپان، روکش های ملامینه و سایر جنس های دیگر تولید می شوند. مدل های آن ها بی نظیر می باشد و اکثرا درب اتاق خواب ها را با همدیگر ست می کنند. درب چوبی جدید از چوب روس، گردو و غیره ساخته می شود‌. آن ها در برابر رطوبت و ضربه دارای مقاومت بسیار زیادی هستند و برای درب سرویس های بهداشتی نیز از درب های پی وی سی استفاده می کنند، که بسیار بهتر و به صرفه تر می باشد.

از دیگر انواع درب ها می توان به درب های نئوپانی اشاره کرد. این درب ها دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و بیشتر به صورت موقت مورد استفاده قرار می‌ گیرند. آن ها دارای میزان مقاومت کمتر و عایق ضعیف تری در برابر سر و صدا هستند و استحکام زیادی ندارند، اما مناسب می باشند و روی آن ها از روکش های مخصوصی استفاده می شود که برای درب حمام و دستشویی نیز به کار می رود. مدل های دیگر از جنس hdf می باشند. آن ها رنگ شفاف دارند و برای درب اتاق خواب به کار می روند. روکش مورد نظر آن ها ملامینه است و دارای مقاومت بسیار زیادی است. درب هایی که امروزه به بازار عرضه می ‌شوند، دارای طرفداران بسیار زیادی هستند، زیرا از تنوع رنگی بالایی برخوردار بوده و به راحتی با دکوراسیون ست می شوند.

صادرکنندگان درب چوبی ساختمان تهران

صادرکنندگان درب چوبی ساختمان تهران صادر کنندگان درب چوبی تهران خرید درب چوبی را برای مصرف کنندگان به شیوه‌ های بسیار مناسبی فراهم کرده‌ اند، آن. ها با امکان ثبت سفارش مشتری از طریق فضای مجازی، امکان خرید را برای بازار های خارجی به خوبی فراهم ساخته اند.

این صادرکنندگان پس از بررسی انواع مختلف درب ها، آن ها را به اشتراک می ‌گذارند و امکان خرید را از طریق فضای مجازی فراهم می ‌کنند که در این روش خرید نیازی به صرفه مدت زمان زیادی نیست و هزینه آن ها بسیار مناسب و به نرخ درب کارخانه می باشد. این صادر کنندگان از ارسال درب ها به بازار های خارجی سود فراوانی به دست می آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما